kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Idag er det 10 dager siden el og i den anledning tok jeg en graviditets test siden jeg har noen symptomer... Etter at jeg hadde tisset på den og lagt den fra meg så jeg et svakt kryss sakte kom frem... men den test streken forble veldig veldig svak,men jeg så den. Og jeg syns den så tydelig ut. Men så ble den liksom svakere og etter 5 minutter var det nesten umulig å se den, etter 10 hadde den helt forsvunnet. Jeg kunne bare se den i lyset på badet, når jeg holdt den mot vinduet, i dagslyset, da så jeg den ikke... så jeg er veldig usikker Teksta mannen først og sa jeg hadde positiv test, for den så positiv ut først, så måtte jeg tekste igjen 2 minutter etter og si at jeg ikke er sikker lengre Får vel bare teste igjen imorra... Vet ikke om jeg burde ringe sykehuset og be om resept på crinone og albyl-e idag... skulle ringe fertilitetsklinikken når jeg ble gravid igjen...
spirit Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Det høres ut som om du er gravid da:) Det var cb-test sant? Det står jo i bruksanvisningen at du ikke skal se på testen etter 5 minutter(er ikke sikker på om det gjelder med positivt resultat), for da kan svaret være misvisende. Men test igjen når du har ikm du, da er svaret sikrest:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Ta en ny i kveld, så slipper du å vente så lenge. men sørg for å ikke drikke så mye 4 timer før du tar den, gå heller ikke på do på 4 timer før. Håper du virkelig er gravid, lykke til
Dizzie_mortil3 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Krysser fingrene for deg denne gangen, Kirsty!)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg får hamstre sånne digitale. Jeg vet at kommer jeg hjem med en test klarer jeg ikke holdemeg ogmå nok ta ikveld ;-) Så jeg får kjøpe to
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Krysser virkelig fingrene for deg.................... Det er mange av oss slitere som har blitt gravide i sommer. Du er veldig velkommen i gjengen. Håpe, håpe!!!!! Kan jo hende den ble så svak positiv pga. det var litt tidlig du tok testen????? Gi oss en tilbake melding så fort du vet mer :-)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hei,jeg ville ikke ha kjøpt di digitale enda for di trenger mer hcg enn vanlig cb...jeg tok di vanlige å fikk svakt pluss å tok en digital med samme urin å da stod d ikke gravid men,gravid var jeg..tok så en digital 2 dager etter ikm å da stod d gravid...men d var jo min erfaring da..kan jo vær annerledes med deg selvfølgelig men,d høres ut som om du er gravid...lykke til..
Ladybug~N&E Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 det samme skjedde meg like før nyttår!!! det dumme krysset bare forsvant!!! hadde ikm på nyttårsaften og testet 27des. tok testen, blank og jævli, la den fra meg i hylla og mens jeg legger den fra meg åpenbarer det seg et svakt kryss, men lett å se alikevel. jubeldans på badet!! plutselig ser jeg at den ikke er så sterk lenger og så forsvant den helt etter 10 min!!!! trur du jeg blei skuffa eller?? tok en ny to dager seinere (fremdeles før ikm) og se der ja!! et kryss som faktisk blei værende igjen på testen og ikke dunsta bort;) og nå kommer det en liten en om forhåpentligvis bare 19dager;) ta en ny test i morra du!!! men høres unektelig ut som du er gravid! (basert på egen erfaring vel å merke!!) disse idiottestene skal jo ikke slå ut om man ikke er gravid, skjer kun en sjelden gang, og man skal heller ikke kikke på testen etter en viss tid. dukker det opp et kryss så er det er kryss der. spiller ingen rolle om det forvinner etter 10 min. masse lykke til!!!!!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Hei Kirsty! er på besøk fra 1 tr.Du gjør rett i å kjøpe en cb digital.Jeg testa svaaakt positivt med strektester,irriterende. 8 dager før ikm testa jeg med cb og der ble svaret soleklart med en gang. For den saks skyld så tror ikke jeg den trenger mer hcg enn andre for å slå ut! Lykke til!!
Vårgutten-08 <3 Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Hei, sniker litt her fra 1. trimester:) Det høres ut som en positiv test, lik den første jeg tok, da jeg testet:) (Var som du ser på nicket mitt, gravid) Skulle du ta en digital ikveld?? Hold oss i tilfelle oppdatert.. Men, utifra det du forteller, tror jeg testen er pos., og at du har en spire i magen din:) Masse lykke til og babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************'
Gjest Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Så spennede! Håper du er gravid! ) Masse lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2007 Takk allesammen :-) Jeg tok en ny test nå etter å ha spart opp uten å drikke i 5 timer! Den var helt negativ, ikke antydning til strek engang... hmm... Så nå må jeg rehydreres, og så får jeg heller prøve igjen...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Ja, du får ta en på morgenurin.. Det er jo før IKM også...
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Hei Kirsty... dette var SPENNENDE...Du må ta den CB digitale...Jeg tok den etter bare 8-9 dager etter EL og den viste gravid...Tok den vanlige CB og da kom det en svaaaaaaaaaaaaaaak strek... *håperhåper*...*fin pusser på dansen* =oD.... gleder meg å komme inn i morgen og siden pryder GRAVID fra deg=oD Masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Oooh...spent jeg altså...Og nysgjerrig..=oD Har du testet??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. august 2007 Heisann! Glemte å oppdatere her :-) Tok test ja, vanlig stav test, og den var negativ... Har vært på fertilitetsklinikken og snakka med sykepleier der, som avtalt igår. Hun var kjempehyggelig Hun sa at dette hørtes ut som en biokjemisk... Hun mente jeg skulle ta med meg reseptene sånn at jeg hadde de i hus om jeg skulle lykkes å bli gravid selv. Følte at hun genuint brydde seg, ble veldig rørt. Det er betryggende å vite at jeg blir så godt tatt vare på av de, om jeg er i forsøk eller ikke.
Dodlimammatil2 Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 Hei Kirsty, lenge siden sist... håper det går bra med deg, og at d kanskje er noe på gang alikevel Kan jeg spørre, albyl e er ikke d blodfortynnende? hvorfor må du ha d om du blir gravid?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 25. august 2007 hei igjen :-) Albyl-E skal jeg ta sånn i tilfelle grunnen til at jeg mister er sånne blodpropper i morkaka, det er visst ikke alltid like lett å påvise med blodprøver. Så selv om blodprøvene var normale skal jeg ta de likevel, siden det skader ikke:-) Crinone og albyl-E er vanlig behandling for de med habituell abort.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Synd at testen var negativ da.. :/ Men det kan vær noe på gang like vel! Håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå