yasmina Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Ja, da var jeg her igjen ? Alene denne gang ogsaa ? Merker godt at vi er to timer foran Norge om morgenen altsaa....Og verre skal det vel bli ettersom vi ikke stiller klokken.
Nicita73 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Er oppe, sov til 0630 i dag,ikke verst det:) Lillegutt har vært så urolig, gråt masse etter jeg la meg,så jeg tok han opp i senga til meg,da roet han seg. Vet ikke om det kan være tenner jeg. Ha en superduper dag:)
flashdancepants Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg er her, selv om jeg gjerne vil sove.. Snuppa er bare tre måneder, men klør allerede tennene tror jeg. Noe er det i alle fall, hun ville ikke sove lenger enn til seks. Håper ikke dette er en trend, hehe. :S
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Er her jeg..Staar til der borte da??
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 God morgen ja! Vi sto opp kl halv åtte i dag og det er TIDLIG, hehe. Skjønner at jeg har det godt=) Så som den trofaste dibber man er, må man jo inn å kikke innom litt før man begynner ordentlig med dagen! HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN!
yasmina Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 hEI lenge siden ! Hvordan gaar det "kanskje snart ?" ? Her er alt bare vel. akkurat naa sover mini mens eldstemann ser paa karius og baktus. Vi trives godt naa og begynner aa finne oss til rette. Hjelper litt paa naar man begynner aa bli kjent med folk. I morgen skal jeg til Dubai paa shopping med en venninne,uten barn.... Det blir fint det Og saa skal vi ut paa kvelden. Hun har bursdag saa vi har planlagt litt bak ryggen hennes. Ungene stortrives her nede og begynner aa snakke en del engelsk begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå