Gå til innhold

Flere som våkner av at babyen sparker hardt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir koko av å våkne så mange netter av at babyen sparker! Han sparker så hardt at det gjør vondt innimellom og jeg er ca 30 uker. Har han det vondt eller er det kun et sunnhetstegn? Synes egentlig han har sparket i ett helt døgn i strekk uten stans og jeg blir alltid bekymret for om noe ikke er som det skal, men det er sikkert normalt. Er det noe man kan gjøre for å klare å sove når barnet sparker og sparker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skulle fine svar på det, kan du fortelle det til meg? Jeg er nå i uke 39, og har hatt det slik siden, tja, lenge....

Skrevet

hehe samme "problemet" her i gården...

Ligger hvertfal ikke en natt uvitende om han lever eller ei;) tenke posetivt...hehe!

Kristine~30+2uker~

Skrevet

Liten villmann innabords her også. Hadde vært interessant å sett hva de egentlig driver med der inne! De siste ukene har jeg våknet i 4-5tida av et spetakkel uten sidestykke, ikke lett å sovne igjen da, nei... Men, det er like greit å venne seg til våkenperioder på natta, hehe...

Skrevet

det er bare sunnt! bedre enn å lure på om det er liv der! og så blir du vant til å våkne om natta... ;)

kanskje det hjelper å gjynge barnet i søvn, sånn som når man går osv.. ellers pleier jeg å stryke babyen/magen, på den måten får vi litt kontakt før h*n kommer hun også..

Skrevet

Kjenner meg godt igjen her ja, her våkner lillegutt når jeg skal sove og da er det fullt kjør i et par timer før han sovner:o) Men betryggende å vite at han lever og trives selv om jeg noen ganger trygler om at han skal sovne;o) Og så kan jeg være sikker på at han våkner et par ganger om natta for oppmerskomhet... Men greit som anonym sier, så blir du vant til å bli vekket om natta, selv om det er utrolig slitsomt:o)

Skrevet

Jepp, han sparker så jeg gulper og nesten må spy. Herlig. Not. Gleder meg voldsomt til å føde nå, uansett hvro vondt det blir. Termin i morgen, men hvem vet når han kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...