Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hei. Jeg lurte på hvordan det er hjemme hos andre etter å ha fått en liten person til verden.. Gutten min ble nettop 2 mnd, og jeg lengter etter å bli befølt og koset med. Jeg føler meg skikkelig ødelagt etter fødselen siden jeg revnet nedentil, har lagt på meg en del kilo osv osv.. typen elsker meg, men jeg synes han burde ta på meg litt oftere. Og når han vil ha sex, synes jeg han bør prøve å få meg også lysten på det, istedenfor å forvente at jeg skal ta det første steget hele tiden. Vi har hatt sex 2 ganger til nå, og han tror at de fleste har et normalt sexliv igjen etter bare 2 måneder, så han er litt snurt for det virker det som. han tror jeg ikke har lyst på han lenger osv osv. blææææ! Er det bare jeg som er patetisk eller? hvordan er det med dere andre der ute?? Og forresten.. er det noen andre som har et STORT behov for å bare kose? en god armkrok, og søte kyss ol?? og å få høre noen komlementer om kroppen din? dette har jeg et altfor stort behov til, og har ikke lyst på sex når jeg ikke får dette liksom.. :s
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Har du snakket med ham om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå