Gå til innhold

hmm.. skeptisk... hva tenker du..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen månders tid siden kom det en pen mann på døra mi, med en papir hatt på hodet, og sa det var en konkuranse.. jeg skulle gjette hvor mange kvadrat cm hatten hannes var.. oki.. jeg gjettet 600... i dag fikk jeg telefon, om at jeg var en av de nermeste, og kan vinne kasserolle sett til 4000 kr.. og de 10 nermeste fikk gratis luft rengjøring av huset, de renser luften med en maskin de har, som gjør at jeg ikke skulle trenge vaske huset på over 1 uke... og lurte på om jeg likte mørk eller lys sjokolade, for når de renset huset skulle jeg bare sitte på sofan og spise en eske konfekt jeg skulle få hos dem... hmm... kan vi komme i kveld.. eh.. nei.. er ikke hjemme før den 3 sep sa jeg.. (da mannen min kommer hjem.. vil ikke være alene i huset, når det kommer fremmede folk hit.. hvem vet..liksom...

er jeg for skeptisk.. eller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, for meg så virker det som om det er ett salgs triks for å kunne selge deg denne støvsugeren som de skal støvsuge leiligheten din med.. første som falt meg inn men mulig jeg har feil da.. ;)

Skrevet

regner med at det er noe slikt.. men nå har jo jeg en støvsuger til 13 tusen.. hehe så trenger ikke ny...

Skrevet

Høres nesten litt ut som et skikkelig B- gjengen prosjekt i donald...

Skrevet

hahahahahahahaha!!!! er det rart jeg ikke ville ha de hit, når jeg er alene med 2 barn..

Skrevet

oi, da hadde jeg blitt VELDIG skeptisk!!!

Skrevet

Det er bare tull! De vil at du skal kjøpe en sånn luftrenser. Jeg jobbet en gang da jeg var 16 år med å " booke" slike avtaler over telefon- uff! Og da var konfekt det vi måtte " friste" med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...