amidala, en til? <3 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei hei.. Så du svarte meg for leeenge siden, men jeg har nesten ikke vært pålogget nettet.. Men i går, endelig, fikk vi BREDBÅND, etter veldig lang vente tid! 1ÅR!!!! Men nå er jeg stadig på plass, og er klar for en skravlings!! he he Jasså, du bor i Kvastebyen du.. Hm... kanskje jeg kjenner deg?? Hm.. Når jeg tenker etter, lurer jeg på om våre naboer nevnte noen som skulle ha tvillinger i Kv. byen.... Våre naboer har også tvillinger, to jenter, født i des 05... Noe kjent?? Solberg?? Hadde vært artig å hatt kontakt. Tullene her er nå 1 år neste mnd. Tiden har flydd unna. Rekker jo ikke noe jeg.. Forresten, ble det tur på deg? Hvor jobber du?? Har sagt opp jobben min jeg.Rekker ikke noe som sagt, når jeg går hjemme.. og åssen skal det bli å jobbe?? Får krysse fingra for at kont.støtta holder et par år til!! HE he Send en meld da.. Vi snakkes!
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei. Ser ikke ut som det går å sende personlig mld til deg så jeg skriver her. Ja, jeg kjenner naboen din. Har nå hørt at det var flere der ute som hadde to. Er egenlig fra sandbakken med flytta hit i fjor. Er du fra skjeberg, og hvor gammel er du? Kan jo hende vi har sett hverandre? Ja, tiden flyr her har guttene blitt 8mnd og det er full fart. Er ikke så mye jeg får gjort lenger heller, enda jeg bare har to... Jeg jobber på øya men, vet ikke om jeg kommer til å begynne med det samme. Om kontantstøtta holder seg tar jeg nok litt mer permisjon. Nei,nå er det mattid igjen... de er glad i mat, spiser hele tiden syntes jeg...he he.
amidala, en til? <3 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Titt tei! Jeg er fra Skjeberg ja... Havnet noen år på Ingedal skole, men flyttet til solberg igjen i 2003. Jobbet siden 99 på FINA.. el best nå da.. Nede på Skjeberg... Er 29 år.. Du?? Hva jobber du m på øya da? Og når er din perm over?? Mat.. hva er det?? Synes de her også spiser så masse!! OG ikke minst, hele tiden... He he. Glad de spiser da... Natalie, ho på 2, var det helt motsatt m.. Hadde kolikk, sov til og fra , og likte IKKE grøt...."!! Men disse to små,. hiver innpå m det som blir gitt!!! Hva heter du? Ev, mannen?? Hørte noe ang Theslo.. el tar jeg feil?? Skulle jo prøvd å holde kont m naboene også. De havner vel på samme skole ??he he. Men somsagt.. Døgnet skulle vært llitt lenger!! He he Skriv igjen da... Klem!!
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hei igjen.. Ja, det stemmer det at jeg heter Theslo. Jeg er 27. Om du har jobbet på fina har jeg nok helt sikkert sett deg. Jeg jobber som konditor på skoglund bakeri og skal egentlig tilbake i januar. Har ikke helt bestemt hva jeg skal gjøre enda men, har tenkt til å prøve å få dem halvt inn i barnehage så jeg får jobbet litt. Ja, om ingen flytter kommer de jo på Hornnes alle sammen.Er en del unger her ute også på rundt den samme alderen så det er jo artig når en bor litt på landet... Ja, det hadde ikke vært dumt med noen timer ekstra i døgnet. Er ikke så veldig mye en får gjort. Var veldig deilig når de bare lå der på gulvet og ikke kom noe sted men, utrolig artig nå som de krabber i full fart og reiser seg og skal klå på alt, hehe..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 hei dere,, jeg bor åsså i sarp... gudamei,theslo??!! det var kjent..hmmm..*høre med mannen,han kjenner alle* jeg har to jenter på 4mnd jeg da..=) bor på hafslundsøy vi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå