snart mamma til to gutter :-) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei jenter :-) Jeg satt her på barn i magen natt til mandag og ante fred og ingen fare. Hadde hatt sterke kynnere i 3-4 dager og hadde blødd litt noen dager i forveien... Gikk å la meg kl 01:30 og våknet at jeg hadde litt vondt ca kl 03:00... hørte et lite klikk, akuratt som om han "borret" seg ned i bekkenet. Lakk litt og regnet med at dette var slimproppen eller at jeg lakk litt fostervann. Dette var fostervann, men hodet til den lille lå så langt ned at dette fungerete som en propp. Kl 07:30 kjørte vi til sykehuset, da var riene på 5 min og hadde en varighet på 40 sek. Da vi kom dit hadde jeg 4 cm åpning og fødselen var i gang. Kl 09:00 hadde jeg 6 cm åpning så dette gikk fort. Det ble ikke tid til smertestillnede og lystgass masken var min beste venn !!! Kl 11:24 var verdens vakreste gutt født!!! Han veide 2700 og var 46 cm lang. En liten gutt som var helt frisk og rask :-) Fra vi kom til sykehuset til han var ute tok det 4 timer, raskt og utrolig vondt. Men alikevel så var jeg heldig, slapp å sy et eneste sting. Og tross alt vondt er det verdt det !! Lykke til alle jenter, det er helt fantastisk !!!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Gratulerer kjempemye med den lille gutten deres =) kose dere masse!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Oi, det gikk jammen kjapt. Gratulerer så masse med gutten og kos deg!
line_n & sara Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 så fort og greit kan det gjøres!! gratulerer så mye!
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Åhr - så heldig! Gratulerer så mye og takk for at du delte dette med oss! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå