Gå til innhold

Til "angelica" og andre sure sitroner;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger synes jeg det går litt for vidt her inne..

tok en titt inne på profilen din "angelica" og ser at du har skrevet at du har slettet infoen din pga at folk har slengt dritt til deg.

Da er mitt spørsmål: hvorfor skrive slike innlegg, åpenbart for å provosere? Da mener jeg du har et alvorlig problem. Er den eneste måten du får uttrykk for frustrasjon på gjennom bim sine sider? Man kan begynne å lure...Er det slik for mange av dere? Finnes det ikke bedre måter å få ut "dritt" på?

Ang det innlegget ditt faktisk handlet om: du har vel ikke mye peiling på medisiniske fakta når du har slike holdninger ovenfor epidural- og bør derfor ikke en gang åpne munnen din før du har satt deg litt mer inn i den kunnskapen man sitter med i dag. Fødende kvinner i Norge er HELDIGE som har det helsetilbudet som finnes.. Les litt om hvordan fødsler foregår i andre, fattigere deler av verden. I områder der 1 av 10 barn dør under fødsel, og der mor ofte får alvorlige, om ikke dødelige skader av selve fødselen. Står du framdeles på det at "naturlig er best"?

dagens medisin har gjort det å føde barn til noe annet enn det det var før- når det faktisk sto om liv.

tenk litt på det- før du kaller epidural for "pinglemåten".

*ei som gjerne vil ha tilbake god gammel folkeskikk, manerer og medfølelse inne på bim*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elli-Karamelli er like ille... Slenger bare dritt...

Skrevet

Det må jo være lov å være uenige her inne da. Synes det er både festlig og interessant å lese ulike holdninger til ulike temaer, jeg. Så mitt poeng blir: diskuter temaer, ikke personer.

Skrevet

Hahaha,første gang på 2,5 år at noen har dratt frem mitt nick her! Staselig! Gratulerer til deg! Regner med jeg har gitt deg huden full pga enten røyk og alkohol i svangerskapet,at du sutrer for "feil" kjønn,eller at du er grisesjalu på mannen din som bruker penger på barna sine.

snakkast!

Skrevet

Slenger meg på!

En frisk debatt (eller krangel om du vil) er fantastisk. Ville ikke vært det foruten. Raser innom kranglesiden når jeg er noget amper i humøret (hender rett som det er i disse hormonelle dager) for å slenge av en liten krangel før jeg smørblid fortsetter dagen/kvelden/natten.

Artig å kunne bruke nick i en krangel også, selv om jeg innimellom slenger på ei lita hake når jeg innser at jeg muligens ikke er like søt som jeg selv syns jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...