Janne-Renate Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen her inne som bor i sogn og fjorande..?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Bor du i sogn og fjordane, og klare å skrive navnet feil...? Beklager, men klarte ikkje å dy mæ.......
Adriansmor med tulla Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 for en velkomst du fikk av emsen da... klakker henne på fingrene... dessuten er det ikke feil viss du skriver på dialekt!! Kommer derfra men flakset derfra for leenge siden=)
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Bor ikke der,nei:) Vi bor på sørlandet nå,men vi skal flytte oppover i løpet av høsten eller våren. Så lurte derfor på om det er noen her inne som bor der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå