Elskeråværemamma Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vet noen om 3d el 4d i Stavanger - pris?? Har noen god erfaring med 3d? Samboeren min vil så gjerne dette, men tre vi kjenner hadde alle litt negativ erfaring med 3d... Men litt artig å se babyen litt tydeligere da.... Er det lettere å se kjønn på 3d/4d??
gravid me nr 8 :-) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hei,jeg vet ikke om noen i stavanger men vet rune mork braut i sandnes har å han er knall flink å har d beste utstyret som fins...jeg var hos han på tirsdag på ordinær ul å fikk da se litt på 3d også å d var drit herlig for man fikk så inntrykk av den lille å den føltes så virkelig..jeg fikk ny time til 3d hos han..skal tilbake i oktober å gleder meg allerede...vet ikke hva d koster for d glemte jeg å spørre han om...men du kan jo ringe der å sjekke..klem
januarbaby+maibaby Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 HINNAKLINIKKEN!!! Hinnaklinikken har 3d Ul som du kan bestille selv! 900 kroner for en sjekk av foster og 3d. Du får med bilder og en filmsnutt!! Jippi! Fra uke 27-32 ble bildene best sa hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå