Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 vi har noen chihuahuer som jeg er veldig glad i men dem er ikke hus reine blir så sint på dem at jeg kunne tatt livet av dem . men sånn hadde jeg ikke før jeg ble gravid. jeg elsker dem samt hater dem. har bare lyst til og selge dem men vet jeg blir såret etter jeg har gjort dette . dem har jo kostet meg mange penger samt jeg har dem i familen. hva ville dere gjort i dette tilfelde.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Fått dem husreine og håpet på MAAAAAASSE tålmodighet....
juhuuuu Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Har også to hunder som ikke er helt husreine ennå og merker at med graviditeten blir luktesansen ekstra sensitiv, så det er ikke mye gøy! Men skjønner følelsen din godt, vi har jo tatt dem i hus fordi vi vil ha dem, tatt et ansvar, og er jo blitt glade i dem! Jeg har heldigvis en tålmodig samboer som tar seg mye av dem. Jeg kommer nok til å "lide" meg gjennom denne tiden og ser skikkelig frem til den dagen de er helt husreine! Lykke til med deres små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå