Vil bli PAPPA Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Fikk regninga på sædprøven jeg leverte... 280 blanke norske kroner. Er ikke det litt mye for å finne ut om de spreller? Resultatet vet vi ennå ikke da, men er spent på å se hva det blir. Håper det blir positivt
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Vi fikk ikke regning på noen av prøvene?! Men betalte litt ekstra for kontroll hvor rekvisisjonen ble utskrevet. En 100kr kanskje? Ved hver kontroll betalte vi mellom 400 og 600kr. Hver gang ble div prøver tatt. Mest av meg. Vi gjekk privat. Men sædprøven ble levert direkte på sykehuset.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hvis de spreller, svømmer og er i fin form er det verdt det! Så krysser vi fingre for det. Husker ikke hva vi betalte da vi var i samme situasjon... (Det er 3-4 år siden.) Mener det var noen hundrelapper i forbindelse med konsultasjon hos fertilitetsseksjonen, men om prøven i seg selv måtte cashes inn vet jeg sannelig ikke. Gutten vår er verdt hver krone. Det tok 3,5 år før han satt - og vi klarte det helt selv! Og nå skal snart lillebror ut. Han satt på andre forsøk!!! LYKKE TIL med prøveresultater!
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 hehe....ting koster penger:) håper det er like mye kvalitet i svømmerene dine, som det kosta da:)haha:)
Vil bli PAPPA Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Takker for det Ja, håper alt er i orden. Blir spennende å se Å ja, det er verdt det hvis det viser seg at alt er bra
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Tror 280 kr er vanlig egenandel hos spesialist, så det kan hende dette er noe som går på egenandelskortet ditt, hvis du ikke har frikort da, for da får du igjen pengene på trygdekontoret.. Er verdt å sjekke det opp
*Mysillen* Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 gikk du privat da? sambo måtte ikke betale noe for å teste gutta han.... mener legen sa at trygdekontoret dekket det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå