Gå til innhold

Hvor mye penger brukte dere på barnedåp,eller navnfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnedåp snart,og etter å ha regnet litt på ting og tang så blir summen i alt ganske stor.Nå har vi valgt og ikke lage noe mat selv da og det gjòr jo automatisk summen höy,alikevel er det gõy å hôre hvordan dere gjorde d !og hva prisen ble;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var ikke så mannge, i underkant av 20 stk tror jeg. Bestillte snitter og leide et lokale. Ble vel i overkant av 4000,-

Jeg regnet aldri på det, men det jeg husker jeg la ut ble ca det, hehe

Skrevet

Vi lagde mat selv (stek), men tror nok kalaset kom på ca 5000,- med blomster, kaker osv

Skrevet

Åja, glemte blomster og kaker jeg... Da kan vi vel plusse på en tusenlapp til.

Skrevet

Vi blir 30 voksne,og en liten skokk md unger.Vi skal ikke ha det hjemme,og med mat,blomster,miniralvann,kaker og pynt har jeg regna ut at det blir en rundt 13.tusen,jeg synes jo selv at det er det glade vanvidd.hehe.Men men det blir vel en stund til neste barnedåp.

Skrevet

vi har 12 stk tror jeg, 11 voksne og 1 barn, og vi brukte vel ca 3000 kr tror jeg. Kjøpte pålegg på en delikatessebutikk og la det på fat selv, sparte nok en del på det. I tillegg kjøpte vi en kalkun og steikte, og hadde i tillegg på koldtbord. Valgte å gjøre det slik fordi det i koldtbord-pakker fra catering-selskaper var så mye pålegg vi visste ingen ville spise...

Skrevet

3000 kr.

Vi var 32 med stort og smått.

Lagde alt av mat og kaker sjøl

Skrevet

For mye :) ikke så mye som 13000, men rundt 8 vil jeg tippe.. Måtte leie lokale fordi vi var 45 stk, det kostet 4000 + at vi leide duker til 600 kr. Jeg laget blomsteroppsatser selv (kjøpte masse sånne billige rosa roser med kort stilk) Kjøpte alt av mat i sverige og laget koldtbord. Betalte ingen av kakene selv da, det var gaver fra besteforeldre og oldeforeldre. Duker og servietter ga jeg 500 for, 200 for invitasjoner og bordkort (laget selv)

Netse gang håper jeg vi får plass til alle hjemme eller finner et billigere lokale som er ledig :) Lokalet trakk opp prisen veldig for oss..

Skrevet

brukte vel ca 8000 tror jeg...

Blir forhåpentligvis litt billigere neste gang, nå har vi jo hus da så vi slipper å leie lokale da :)

Skrevet

Hadde smørbrød/snitter (bestilt) og hjemmelagede kaker og is.

Vi var 16 voksne og 3 barn.

Med bordpynt (kjøpt på ikea), hjemmestrikket kjole til jenta og mat så kom det på 2300 kroner.

Skrevet

Uff,så flinke dere er da jenter,som lager maten selv,her er det lenge leve latskapen,men,men.Ja innbydelsene glemte jeg,brukte sikkert enn 500kr på det også.Jaja,neste gang jeg skal ha barnedåp håper jeg vi bor i et stòrre hus,og at jeg har blitt litt flinkere på kjôkkenet slik at jeg kan diske opp med mat selv;)

Skrevet

Hadde middag for 17pers på hotel, det ble 5000

36 gjester til kaffe og kaker hjemme hos oss ble ca. 3000

Laget da blomsteroppsatser selv og kjøpte pålegg og div og laget smørbrød, fikk en hel haug med kaker så vi hadde nok mat til å mette et lite uland, selv etter at alle de 35 hadde spist seg gode og mette..

Totalt ble det rundt 8000kr

Skrevet

blir ikke så dyrt for oss for svigerfar ville spandere hele greia siden det var hans første barnebarn. da bestilte vi lokale,ferdig middag til 25,kaker og annet godt:)))

Skrevet

Oi, her var det mye dyrt!! Brukte ca. 500 på pynt og innbydelse og 1760 kr. for snitter og kransekake. Fikk andre familiemedl. til å bake noen kaker. Vi var ca. 20 stk. og hadde selskapet hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...