Rusketuska Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Av vår "selveste Monajenten" selvfølgelig!!! ;0))) NYDELIG LÅT!!!!! Har fått helt dilla på den, og MÅ høre den hver dag!! ) http://www11.nrk.no/urort/player/testxmlplayer.aspx?mmmid=131765 (Nobody's Crying) )
EnJente_m_EnJente Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 veldig fint ! Lurer på om hun hører på minor majority, og tori amos feks.
Monajenten Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Har hørt én sang av Minor Majority (supergirl) og et par av Tori Amos for leeeenge siden, så det er nok ikke der inspirasjonen kommer fra:) Men takk:-D Du er så søt Rusketuska:)
NoDoubt Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Kjempe fin sang:-) Monajenten er flink:-) Minner meg om de 2 damene som sang: "suck". Noen som vet hvilken jeg mener? Er sikkert over 10 år siden. "And for that you suck..."
Rusketuska Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 :0)) Den er bare så fin den sangen da!!! (de andre og, men er noe spesilet med den synes jeg !! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå