Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 lille vennen vår slår når han vil være god! hjelp, hva gjør vi da? sier jo selvsagt nei, og viser han hvordan han skal kunne kose med oss istedenfor, men han slår fortsatt... har holdt på noen mnd nå.. han er 11 mnd gammel.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Bare være tålmodige og vise ham hvordan han kan stryke dere på kinnet eller gi dere en kos istedenfor. Han skjønner det etter hvert. Lykke til.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Kjenner til at dette kan være veldig frustrerende, men bare fortsett å være konsekvent med at det gjør vondt for mamma/pappa og heller vise hvordan han skal kose... Leste i et magasin vi fikk fra barnehagen at dette er en ''naturlig'' fase barna skal igjennom og at småtroll ikke har ''evne'' til empati og forståelsen for at 'vold' er FY før de nærmer seg 2 år... Mao.. du har leeennnggeee igjen:P Men det hjelper selvsagt å være konsekvent.. Lykke til!!!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå