Lykkelig med 2 barn Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei så du var fra Moss! Hadde du termin 21/8? Jeg har 24/8..... Kanskje vi sees på SØF hvis du skal føde der da:-)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det stemmer det! Jeg har store planer om å føde der, veldig snart he he. Hvilken avdeling vil du på da? Vi håper og tror på B7:)
Lykkelig med 2 barn Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg er satt opp på B3, men vi skal vel ikke være på barsel der? Blir nok flyttet til B7 etterpå tenker jeg. Jeg henger meg på med å føde veeeeeldig snart! Sender fødestøv til Moss!
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Det takker jeg for. Her skjer det virkelig ingenting å skryte av. Sender også masse tilbake. Jeg mener å ha hørt at alle avdelingene har separate barselavdelinger, uten at jeg skal si det 100% sikkert. Har du født i fr stad tidligere også?
Lykkelig med 2 barn Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Takk for det:-) Har ikke de store forhåpningene i natt heller! Fødte på SØF sist gang også, men det var før de "pusset opp" og lagde nytt opplegg. Da fødte jeg på fødestue og ble flyttet barsel, men husker ikke hvilken etg det var.... Vesla lå på barneintensiven, så jeg hadde aldri henne på barsel. Jeg sov bare på barsel og fartet ned til intensiven. Der ble vi i allefall veldig bortskjemte:-) Blir spennende å se hvordan det er der nå.
Lykkelig med 2 barn Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Nei... må gå å legge meg nå:-) Natt i natt!
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Vi var på omvisning, og forelsket oss veldig i B7. Men man vet jo aldri hvor man havner. Vi fikk ikke sett B3, da det var så stor pågang der. Er visst veldig mange fødsler i østfold for tida. Bare på jobben er vi tre stykk med termin fra 18. til 21. august. Er du fra Moss du også?
Lykkelig med 2 barn Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Har det skjedd noe i løpet av natten da? Ikke en d*** her!! Vi er fra Hobøl, nærmere bestemt Tomter. Jeg har ikke vært på omvisning, men har time på SØF i morgen, så kanskje jeg skulle be om en guidet tur. Tre på jobb med nesten samme termin, det var ikke værst! Visste ikke at det var så mange fødsler på gang i Østfold... skal se vi blir liggende på gangen da:-)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Her har det skjedd fint lite... ikke den minste lille maserie, sukk! Har du fått time på sykehuset så tidlig? Jeg skal ikke dit før om en uke jeg, og da er jeg 9-10 dager over. Håper jeg er ferdig til da. Begynner å bli skikkelig tungt nå. Du har sikkert lagt deg du, men jeg så ikke innlegget ditt før nå. Er litt natterangler for tida he he. Får vente på rapport i morgen, om hvordan natten har vært:)
Lykkelig med 2 barn Skrevet 24. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2007 Hei! Har vært på SØF på kontroll i dag og alt er bra med lille "foster":-) Pga masse styr med antistoffer i blod (som jeg fikk etter blodoverføring ved forrige fødsel) har jeg måttet gå til oppfølging på Rikshospitalet under hele svalgerskapet. Planen har hele tiden vært at Riksen følger meg opp, og dersom alle prøver er stabile så føder jeg på B3 på SØF. Kontrollen i dag var fordi Riksen ikke ønsker at jeg skal gå noe særlig over termin og har bedt om at SØF setter meg i gang om det skjer. Status nå er at jeg settes i gang på mandag kl 07:00, hvis jeg ikke føder i løpet av helga da:-) Krysser fingre for helga, vil heller at fødselen starter på normal måte.... Slipper uansett å bli startet med drypp, for det er bra åpning så de kan ta vannet. Det gjorte iallefall susen forrige gang:-) Håper alt er bra med deg og at riene kaster seg over deg snarest mulig!!!! Blir spennende dette her......
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Takk for det, kan trenge det nå. Så spennende da, nå er det uansett ikke mange dagene igjen for deg. Skjønner at du håper på normal måte, og ønsker deg masse lykke til i helga, eller eventuelt på mandag:) Kanskje vi sees på SØF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå