Gå til innhold

Når man har "åpnet" en avokado...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må man vel bare bruke opp hele da? Den blir jo så fort brun, så man kan vel ikke legge en halv avokado i kjøleskapet igjen?

Mye rart å lure på, men synes det er så godt med avokado på brødskiva og da bruker jeg jo ikke hele...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Gni den inn med en sitron og pakk den godt inn i plast.

Skrevet

Bruker å spise resten med skje jeg...nam nam...De sier jo at om du lar steinen ligge igjen i den delen du ikke bruker, så skal den ikke bli brun, men jeg vet nå ikke helt da..har aldri prøvd.

Evt om du legger den i en lufttett boks med steinen...

Skrevet

La steinen være i og pakk i plast, da holder den type over natta om den ikke er overmoden i utgangspunktet.

Skrevet

Godt med avokado på brødskive? Høres interesant ut....kanskje du har lyst til å dele en god oppskrift med meg, Pingi23?

Skrevet

Ja, man kan jo ta på tomat og avokado med litt olivenolje, salt og pepper på. Det er nam! Eller så kan man bruke det som garnityr eller hva det nå heter... Oppå pepperskinke for eksempel.

Avokado er veldig godt!

Skrevet

Legg frisk basillikum oppå den skiva itillegg Pingi23 og gullet, det er knallgodt. Ellers så er avokado, tomat og usalta cashew nøtter med olivenolje kjempegodt sammen med rista brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...