Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Da må man vel bare bruke opp hele da? Den blir jo så fort brun, så man kan vel ikke legge en halv avokado i kjøleskapet igjen? Mye rart å lure på, men synes det er så godt med avokado på brødskiva og da bruker jeg jo ikke hele...
Gjest irismor Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Gni den inn med en sitron og pakk den godt inn i plast.
St.Sunniva Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Bruker å spise resten med skje jeg...nam nam...De sier jo at om du lar steinen ligge igjen i den delen du ikke bruker, så skal den ikke bli brun, men jeg vet nå ikke helt da..har aldri prøvd. Evt om du legger den i en lufttett boks med steinen...
Gjest ->>- Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 La steinen være i og pakk i plast, da holder den type over natta om den ikke er overmoden i utgangspunktet.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Godt med avokado på brødskive? Høres interesant ut....kanskje du har lyst til å dele en god oppskrift med meg, Pingi23?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Ja, man kan jo ta på tomat og avokado med litt olivenolje, salt og pepper på. Det er nam! Eller så kan man bruke det som garnityr eller hva det nå heter... Oppå pepperskinke for eksempel. Avokado er veldig godt!
hit og dit Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Legg frisk basillikum oppå den skiva itillegg Pingi23 og gullet, det er knallgodt. Ellers så er avokado, tomat og usalta cashew nøtter med olivenolje kjempegodt sammen med rista brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå