Gå til innhold

han slår! hjelp :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

lille vennen vår slår når han vil være god!

 

hjelp, hva gjør vi da? sier jo selvsagt nei, og viser han hvordan han skal kunne kose med oss istedenfor, men han slår fortsatt...

 

har holdt på noen mnd nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at han er 11 mnd gml

Skrevet

Det går over =)

Min yngste slo lenge, men vi bare sa "nei,ikke slå. Kose isteden!" og viste han hvordan han koser med handa, og en vakker dag så sluttet han med å slå.

 

Man må bare være tålmodig. De slår jo ikke for å være slem.

 

 

Skrevet

nei, stakkar, han er ikke slem i det hele tatt. han er så snill og god, men han skjønner bare ikke hvordan han skal vise at han er glad i oss :)

 

vi prøver å være veeeldig tålmodig med han, og viser han hvordan han skal kose hver gang. jeg er bare så redd for at han skal slå andre eller små barn som ikke forstår :( vil jo ikke bli stemplet som dårlig mor av bekjente, bare fordi han er liten og ikke kan hjelpe for det...

 

tusen takk for svar, det ga et lite lys i enden av tunnelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...