Gå til innhold

I dag blei jeg litt irritert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er trett og pleier å legge seg mellom 19- 19.30. I dag har det vært veldig varmt her, og lillegutt har sovet lite på dagen. 18.30 var han veldig grinete, og jeg lagte grøt og fikk gitt han det, og så var det puppen. Fikk stelt han log lagt han litt etter 19.

Rett etter på kommer svigers på besøk. Jeg viste at de skulle komme, men jeg ville ikke vente mer på dem når det ble så sent og lillegutt var så trett.

Hun går jo da inn til han. Han hadde enda ikke sovnet, og da tok hun han opp hun... Hun mente dette ikke gjore noen ting. Tok han inn i stua og begynte og hoppe og tulle med han. Lillegutt syntes jo dette sto til.

10 min senere ble han igjen grinete, og jeg la han igjen. Svigers gikk.

Men da fortsatta lillegutt med sutringen sin. Jeg tok han opp igjen, og fikk roet han. La han ned igjen, og da kom all kveldsmaten og melka opp i gjen. Sikkert fordi svigers hadde herjet med lillegutt rett etter at han hadde fått masse mat.

Spy over alt. Måte ha helskift på sengen, bade lillegutt og rett i vaskemaskinen med alt tøyet og bamsene hans.

Hva hadde dere tenkt i en sånn situasjon.?

Jeg syns egentlig ikke det er så okey at de alltid skal komme så sent. Jeg har prøvd å si det til gubben, men han forstår ikke meg. Lillegutt er alltid urolig etter at de har vært her så sent rett før han skal legge seg.

Er jeg prippen ? vanskelig? Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke godtatt!

Da får de heller komme tidligere!

Når han er lagt, så er han lagt! Da skal han sove!

Så jeg er helt enig med deg!

Skrevet

Hadde blirr sur om de tok henne opp og hemset med henne etter at hun hadde lagt seg

Skrevet

Er ikke du voksen og kan snakke med svigers sjøl?

Hadde blitt rimelig irritert jeg også hvis svigermor hadde gjort noe sånt, men hadde gått etter henne på soverommet og sagt at " skjønner at du vil kose med han, men han har lagt seg, så da skal han ikke opp igjen"

og sagt at det passer bedre om de kommer når han er våken.

pappa og samboeren hadde det med å komme akkurat i leggetiden, men etter at jeg fortalte om mine få, men strenge regler for jenta mi så forstod de det, og kommer nå ALLTID lenge før hun skal legge seg, og helst på formiddag hvis vi har mulighet til det.

Skrevet

Er dette noe som gjentar seg hadde jeg gikk klar beskjed om at det er leggetid klokken 19, etter det skal ingen inn på soverommet til guttungen.

Var det et engangstilfelle hadde jeg latt det gå.

Skrevet

Jo jeg kommer nok til å gi beskje etter denne episoden. Men jeg er så snill av meg så jeg vil liksom ikke være prippen heller om du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...