Gå til innhold

Dette marerittet tar aldri slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter..

orker ikke skrive så mye nå...men har vært på sykehuset i dag..ingen spire og den idioten av en lege presterte å si at han ikke trodde jeg ville få noen barn heller!!!

Og dette sa han UTEN å ha undersøkt meg eller tatt noen prøver..

Orker ikke mere...

Lever ikke lenger opp til nicket som jeg lagde for over 2 år siden...

Masse klemmer til dere goe jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei! Kjære, kjære optimistvennen.

Stakkars deg! Nå syns jeg utrolig synd på deg. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en ordentlig god klem.

Du har jammen måttet gå igjennom mye i dette babyprosjektet, og hadde fortjent så sårt å bli belønnet nå.

Drit i den legen! Det er nok bare ett suppehue, som ikke eier emapti for fem øre. Det fins dessverre mange slike, som hiver ut av seg alt mulig uten tanke på hvor sårende det er for den personen de sier det til.

Han hadde overhode ingen grunn til å si noe sånt, og IKKE bry deg om det! IKKE la han der få ødelegge for deg, og få deg til å bare ville gi opp!

Kjenner jeg blir så eitrendes forbanne over slike folk!

Håper så inderlig at du kommer deg opp igjen fra den dype dalen, og ser ett lys i tunnellen igjen.

Du må ikke gi opp enda optimist!

Stor og varm kjempeklem fra

Skrevet

Hei optimist.

Det var trist at du ikke hadde noen spire,men jeg kan liksom ikke forstå hvordan en lege kan si noe sånt uten å ha undersøkt deg.Tror ikke at jeg hadde stolt så veldig på ham.Han hørtes utrolig ufølsom ut,spør du meg.

Ikke gi opp,prøv å hold på optimismen du hadde for 2 år siden,en vet aldri, en dag sitter den lille spiren din.

Masse varme klemmer til deg

Skrevet

Herlighet for en ting å si !!!

Den legen kan ikke være god i huet sitt!! :(

Så veldig trist å høre at det ikke var noen spire.

Masse trøsteklemmer til deg fra meg.

Klem klem klemme

Skifer

Skrevet

Utrolig trist å høre! Støtter meg til de innleggene over her som beskriver legen! For en utrolig arrogant og ufølsom oppførsel!! Jeg jobber i helsevesenet selv, og synes det er helt utrolig at det går ann å møte en pasient på denne måten!

Skrevet

Dette var utrolig triste nyheter kjære optimist!

Men DRIT i den åndssvake legen!!! Jeg fikk akkurat samme beskjed fra to PRIVATE gynekologer, og det bare etter å ha undersøkt livmor og eggstokker (som for øvrig var "perfekte" etter 5 sekunds UL).... Ellers gadd de ikke ta prøver av meg, tiden var ute uansett... Jeg var nøyaktig like langt nede som deg av å møte betongveggen som legene gav meg.

Jeg sitter nå likevel her med spire og har motbevist drittlegene!

Kjempestor klem til deg, jeg sitter likevel i sofaen og venter, for jeg vet du kommer inn hit en dag!!! IKKE gi opp!!

Skrevet

Huff. Vet ikke hva jeg skal si, bortsett fra at denne legens oppførsel var svært uproff og følelsesløst. Stygge mannen!

Sender deg en stoooor klem, og ønsker deg lykke til jeg. Uansett hva legen måtte si og mene! Idiot. (legen altså).

Klem

Skrevet

Nei og nei dette var utrolig trist. Skulle gjerne gitt deg en trøsteklem nå. Ord blir liksom så fattige.

Må bare si at den legen du traff burde vært sparket. Det går da ikke an å oppføre seg slik.

Du får ta en liten pause herfra og komme tilbake når du er sterk nok til det.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Hei på deg optimistsnuppa:)))

Uff, dette var trist lesning - hvor mange spirer skal glippe?? hvordan er det mulig??? Skjønner nok en gang at du har blitt trøkt langt, langt ned i kjellern. En ting er sikkert Optimisten vår, den legen kan putte fingern i ræva å se om han kan fly!!! Sånne folk kan fly til helvete!!! Om en ikke kan gjøre jobben sin ordentlig og ha litt empati, bør en kanskje se seg rundt etter noe annet å gjøre - istedet for å gjøre livet surt for andre. Drit i legen, han er en dust!!! Møkkakæll er det han er!!*grrr*

En stOOOOOOOOOr god klem til deg optimisten vår, håper du snart er på vei opp kjellertrappa:)))

Skrevet

Det er ikke bestandig at man klarer å leve opp til alles forventninger om å være positiv og optimistisk. Du må bare la tiden jobbe for deg og så vil optimismen komme igjen, det vet jeg selv etter to års prøving og en sa. Det er ikke verd å bruke kreftene på å la seg psyke ned av legestanden. Husk at helt friske mennesker har dødd av kreft av den grunn at legen har tatt feil av dem og andre og informert feil person. Dette sier jeg for å vise at du ikke må la legen ødelegge for deg med sin "placeboeffekt" på den måten at det ender opp som en profeti.

Klem.

Skrevet

leit å høre optimist

nei det er ikke lett å være optimist hele tiden

klemmer

Skrevet

Jeg har ikke ord for hvor trist dette var å lese...

God klem !

Skrevet

Neeeei snuppa mi da.. :o((( dette var super trist å lese. Og jeg som var sikker på at nå hadde du en spire.. Livet suger ikke sant?!!

Sender over en STOR trøsteklem og du vet hvor du finner meg.

Tenker på dere begge to her og hilse hjem... Klem

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg takker såå utrolig mye for deres støtte i en nesten uutholdelig tid...

Den betyr mye mer enn dere kan forestille dere..

Jeg har bestemt meg for å drite i den utrolig teite legen som sa dette og heller gå et annet sted..

Når mensen kommer nå skal jeg ringe Riksen for å få time til HSG og snakke litt med dem der også.

Har også Pergo liggende+ ELsprøyte, så jeg tar kanskje dette neste mnd..får se når jeg får time på Riksen.

Siden jeg ikke har noen barn fra før, kan jeg ikke gi opp tanken helt, men like optimistisk er jeg selvfølgelig ikke lenger.

Klem

Skrevet

Kjære optimist!

Høres ut som at du har kommet fremt til en veldig klok avgjørelse!! Drit i den uduglige legen, han skulle ikke hatt autorisasjon for å praktisere i det hele tatt!!!

Ta pergo, kjør på med el -sprøyter - og kontakt Riksen. Jeg er fortsatt optimist på dine vegne - du kommer til å klare det til slutt! Etter alle frustrasjonene og nedturerene - må det jo bare gå oppover igjen=)

Og da, er du plutselig på vei over i sofaen - med en sterk spire og voksende mage=)

krysser fingrene for at den dagen kommer før du venter det!!!

klem fra

Skrevet

Hei Optimisten,

Føler med deg nå! Men selv om du er aldri så langt nede; ikke gi opp fordi en enkelt lege har sin helt individuelle oppfatning!

Jeg var selv helt knust for snart ett år siden, da en lege presterte å si det samme til meg. Fikk masse støtte her inne, fant en ny og positiv lege, tok litt akupunktur og er nå i snart i mål - gravid i uke 38! ( helt av oss selv!)

Kan ikke begripe hvorfor legene skal ta motet fra en! At det er vanskelig behøver de jo ikke si noe om - det er de fleste av oss smertelig klar over - vi som har prøvd en stund. Nei, hva med litt støtte og oppmuntring? Noen nevner placebo-effekt her, - det kan jo i mange tilfeller slå positivt ut. Hva med litt optimisme fra legens side? Det kan da ikke koste dem stort!!! Jeg ba ikke om garantier, - kun litt støtte!

(- Og jeg fikk det, til slutt!)

Lykke til videre, - hold en knapp på optimismen!

Du har sikkert sett ordene av Piet Hein før, men de kan godt gjentas:

"Pessimistene er dog de reneste tåper

- de tror på det motsatte av hva de håper.

Nei, de optimister som livet beror på,

er de som tør håpe på noe de tror på."

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar,evigoptimist:))

Håper virkelig du har rett...at det blir min tur en dag også..

Ja det kan jo ikke bli verre enn det er nå.

Masse klemmer

Skrevet

Hei sara66:))

Tusen takk for oppmuntrende og koselig svar:)

Herregud som tiden går!! Jeg husker såå godt når du ble gravid jeg og nå er du i uke 38!!Helt fantastisk:)))

Vi er født i 66 begge to så da får vi satse på at det også blir jeg som blir så heldig en dag:)

Lykke til med resten av svangerskapet og håper fødselen går greit:)

Klemmer fra

Skrevet

Vil også uttrykke min sympati for din frustrasjon og sende avsky til legen som svarer deg på en slik måte. Kjenner jeg koker innvendig av raseri når jeg leser det du skriver legen sier til deg. Hvilken måte er det å snakke til et menneske som ønsker seg å få barn da i 2007? (mulig det er hormonene som spiller meg et puss her), men er det mulig????????? ARGH!

Håper du klarer å løfte deg selv opp igjen fra grøfta som han skubbet deg ned i. Mange tanker og en god klem.

Skrevet

Så leit å lese at det ikke gikk denne gangen heller.

Stå på videre Optimist, nå må det snart bli din tur!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...