Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har magebilde fra dagen der jeg skulle inn paa ks ..hihi.. og har lagt ut bilder av godjenta mi=) =)
Ladybug~N&E Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hælla nuttan så nydelig hun var;) gratulerer så mye!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 tihii takk er saaa stolt
moklatt_har født 31.08 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 å så skjønn.Blir helt misunnelig.Går her på overtid og verker.....
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 hmm, jeg kommer ikke inn på profiler... brukernavnet ditt står ikke med rød skrift sånn som det pleier...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Ja guuud så nusselig henne var!!!!:) Jeg vil også få min baby snart!!! *lengte lengte* Kos dere MASSE MASSE med tulla:0)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hun var jo rett og slett Vakker!! :-) Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå