Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vi skal fredag morgen, og jeg gru-gleder meg masse.. Det aller aller viktigste er at alt er bra med den lille...men etter aktiviteten å bedømme så er h*n i toppform Får vi vite kjønnet er det absolutt en strålende bonus! Dere andre som skal på fredag; tror dere at dere får gutt eller pike? Jeg tror gutt i det ene øyeblikket og pike i det neste. Sambo er skråsikker på at det blir en liten pjokk
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Heia Vi skal på ul fredag kl 11. Veldig spente her i gården. Er da 18+6 og har begynt så vidt og kjenne liv, så vi håper jo at h*n er frisk. Samme her, sambo ønsker seg gutt, men det spiller egentlig ingen rolle. Lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi skal på fredag. kl 13. Gleder oss masse. Men er jo spent da så klart. Vi tror det blir jente. men det kan det jo hende vi får svar på på fredag.
purple Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 hei. skal i morgen,Torsdag. Spent på ståa der inne!! lykke til med ul. Kjønn bryr jeg meg ikke om da jeg ikke har barn fra før.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Spennende! Lykke til alle sammen; må komme med oppdateringer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå