Gå til innhold

Dere som har vært mye kvalm under svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har hjulpet dere? Feks spiste dere noe som hjalp eller noe annet lurt? Husker ikke hva jeg gjorde sist, og nå klikker jeg snart.. klarer ikke gjøre noe jo..:( *syns skikkelig synd på seg selv*..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, jeg føler med deg - jeg hadde ekstrem kvalme til uke 22, det var ikke så morsomt nei... Og så pen som du føler deg! Tror det kan være litt forskjellig fra person til person, men å ligge unna fet og søt mat hjalp meg. De dagene jeg IKKE var kvalm var da jeg holdt meg til grønnsaker, salat, sukkererter og farris.. Disse lange "kjeksene" GRISSINI (tørre, som vannkringler ) man gjerne bruker til kjeks og ost synes jeg var deilige for urolig mage. Ellers er oppkok av ingefærrot OK - men jeg ble fort immun mot den. Lykke til!

Skrevet

Jeg har spist knuste isbiter når jeg har vært kvalm.

Tygget og knasket på de og det har hjulpet meg veldig. De 4 første mnd var jeg nødt til å ta afipran av og til pga ekstremt mye oppkast.

Har vært kvalme hele tiden men knuste isbiter er tingen altså! =)

Skrevet

Tusen takk:)

Skrevet

Uff,jeg föler med deg,jeg hadde ekstrem kvalme fram til uke 20,men fram til det spydde jeg som en gris og raste ned tolv kg !Var helt forferdelig.Men har ikke så mange gode råd å komme med fordi jeg fölte ikke at noe hjalp.Men det sies jo at salte kjeks,farris blandet med eplejuice og syrlige grònne epler.Så tror jeg det er viktig med mye hvile.Er man sliten,kan det forsterke kvalmen.Uansett,lykke til med svangerskapet,og gratulerer med spiren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...