1stor1liten =) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 spennende.. skal sniktitte etter kjønn om det er mulighet for det.
snuppelure 74 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Å så spennende da masse lykke til i morgen, håper dere kan se hvem som er i magen da ;o) Skal ha bebbis i Januar vi også )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Åh så moro Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til å gå gravid igjen, men jammen kjenner jeg ikke litt napping i eggstokkene en gang i blant Snuppa er snart 10 måneder og tiden har gått såååå fort!!
St.Sunniva Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Er jo greit for deg Cat...som har en såå lat baby ;-) Klarer sikkert fint en til du da..hihi
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 åhh... gleder meg til det er min tur også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå