Gå til innhold

Ultralyd i morgen tidlig =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

spennende.. skal sniktitte etter kjønn om det er mulighet for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro;) Lykke til:))

Skrevet

Å så spennende da :)

masse lykke til i morgen, håper dere kan se hvem som er i magen da ;o)

Skal ha bebbis i Januar vi også :o)

Skrevet

Åh så moro :D Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til å gå gravid igjen, men jammen kjenner jeg ikke litt napping i eggstokkene en gang i blant :P

Snuppa er snart 10 måneder og tiden har gått såååå fort!!

 

 

Skrevet

Er jo greit for deg Cat...som har en såå lat baby ;-) Klarer sikkert fint en til du da..hihi

Skrevet

åhh... gleder meg til det er min tur også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...