Gå til innhold

Ja ja folkens med skolebarn......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare å hive innpå kalenderen med foreldremøter, kontaktmøter og fau møter osv osv.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig med fau inntil videre. Og foreldremøter og kontaktmøter er nå det det er. Og så skal jeg ha det samme med mine elever.

Skrevet

jeg tenker mer på vekkerklokker, morgengretne barn, kjedelige matpakker, snö og rusk og kulde, rene klär, vinterklär, regnklär, gummistövler, stress om mas.... Og midt oppi alt: Lykken over å finne to like strömper oppi alt kaos!!

Amen...

Skrevet

Jeg glede meg til den tiden kommer. Første gang jeg skulle på foreldremøte i bhg, gledet jeg meg hele dag.

Skrevet

Jeg håper du kødder. Det er ingenting mer nedbrytende for ens tro på menneskeheten enn å sitte på foreldremøte og trøkke. Og skolens er langt verre enn barnehagens.

Skrevet

Halloen, luten. Lenge siden sist. :-)

Skrevet

Hei, min kjære, nå har jeg sovet kveldslur og hammeren i hue har tatt pause, forhåpentligvis for godt, så nå er jeg om ikke snill så i alle fall tilstede! Og pc-okkupanten har tatt pause for å se The Office og drikke whisky, så I'm all yours!

Skrevet

Jeg må snart i seng, så jeg er ikke all yours. Men fem minutter kan du få.

Skrevet

Jeg tar det jeg får og takker når jeg går, er ikke vanskelig sånn.

Skrevet

Nei, sånn er det med den saken :-D

Skrevet

De få jeg har vært på i bhg har vært helt greie. Men skole har jeg ikke greie på. Ennå. Men jeg tror jeg gleder meg omtrent like mye til det som til generalforsmlingen i borettslaget.

Skrevet

Det er det man velger bort - genfors i brl - fordi man ikke er i stand til å være usynlig om man først er tilstede, og er man synlig blir man valgt.

Skrevet

Pokker.. på tide å ringe advokaten, ettersom det er tid for kontaktmøter igjen.... Ingen som fortalte meg dette før fjærdemann kom:-)

Skrevet

Ingen som fortalte deg hva......................??? At 4 mann kom............ha ha ha ha=)

Skrevet

Slipper foreldremøter på skolen enda jeg. Bare gøy å presse gubben ut av huset noen ganger, for han syns det er ekstremt kjedelig. men han får pent gå, hans barn.

Men syns de ter litt deilig at skolen har begynt jeg. Kommer hverdagen litt i rutine igjen. Fått ordnet alt som trengs å ordne nå tror jeg. Det var en rimelig stor smørbrødliste de fikk med seg av ting som skal være på skolen, hva de skal ha på seg de og de dagne osv. Nesten mer enn hva de trang i barnehagen.

To år til mi eldste begynner på skolen, og jeg gleder meg til foreldre møter. Syns ikke det er noe ille i det hele tatt. Ingen problemer med å engasjere meg i slike ting. Har gjort det med stor glede i barnehagen så tror ikke det blir så ille på skolen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...