♥Prinzessin♥ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg har lyst å spise mat med noe hvitløk ikveld. Jeg bruker ordentlig hvitløk og gjerne flere fedd. Vil det lukte av meg på jobb imorgen tidlig? Hoppas inte det... :-)))
frøken blå Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 jeg føler alltid at det er dagen ETTER det vil lukte stygt. jeg spiser aldri hvis jeg skal på jobb dagen etter for eksempel....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hehe, det gjør det nok;) Jeg har fått kommentarer opptil flere dager etter jeg har spist skikkelig godt med hvitløk;)
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Nei faaaeeen.... Nå som jeg har laget meg skikkelig god mat og alt!! KAN jo bare ikke stinke imorgen... :-((( Får lage med brødskive med ost. BLÆH.... Takk for svar da. ;-)
PopUp Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Men banan skal visst dempe lukten ganske bra ) Jeg spiser uansett jeg, er jo så godt, hehe...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Æsj, så kjedelig! Hva jobber du med da? Ettersom det er så nøye, hehe. Jeg bryr meg lite om de rundt da jeg skal spise noe godt som bør ha hvitløk;) Karve kan dempe lukten;)
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Takk for tips, skal huske det til neste gang. Men jeg spiste skive nå da. ;-) Jobber i helsevesenet, så jeg bør ikke stinke. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå