Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Den som skal gå på nrk fra neste uke?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Ikke jeg altså... Men vet du når den begynner? Så bare reklame i dag-kommer snart stod det da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Kjenner flere av de som er med =) Jeg takka NEI.. Hehe..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Er en serie om jormødrene på sykehuset buskerud ( i drammen) og deres hverdag. Alle som var innom fødeavdelingen i tidsrommet når de filma ble spurt om de fikk filme under undersøkelser og under fødselen.. Hadde nok folk på rommet om jeg ikke skulle hatt kamera opp i trynet. .Men kjempegøy at noen sa ja, ellers hadde det jo blitt en litt ensformig serie =) På tur nå dukkemamma..
Gjest Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Jeg takket (lite pent) nei jeg... Utslitt og gjennomsvett som jeg var ved ankomst... Kamera midt i det hele stod liksom ikke helt på toppen av ønskelisten, og det er nok greit dersom andre skal tørre å føde etter meg:p Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå