Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Lurer litt på om jeg skal kjøpe eller ikke kjøpe til nestemann... Hehe.. To buy, or not to buy:p
silkeføre Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Vi var også litt usikre på dette, løsningen ble å kjøpe en på finn.no, sånn at det ikke ble så mye penger ut av vinduet hvis det viser seg å være mislykket. Kjøpte en med regulerbar bunn. Tror det kan være greit å ha et trygt sted å plassere barnet i ulike situasjoner, uten å måtte bruke sengen.
2gullklumper Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg lurer også litt på dette. Med første var det ikke aktuellt, men nå når jeg har en liten en fra før, tenker jeg at det kanskje kan være greit å ha et sted å legge den minste slik den får være i fred for den største, også når den er våken.
miss_chica Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jeg har spart på min fra sist gang. vi brukte den mye da den oppbevarte lekene i stua så det ikke ble så rotete overalt også. skulle jeg på do eller hente noe syntes jeg det var greit å vite hvor han befant seg også =) jeg stemmer for lekegrind =)
TussiLussi Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Tenker det samme som miss chica.... selv om jeg hadde mye mer bruk for den med andremann, da..... kunne aldri la de to være alene med hverandre da førstemann syns det var fryktleig morro å putte alt mulig i munnen på babyen.... var da 16 mnd selv...hehe...
SuperGlad Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 hadde tenkt å kjøpe lekegrind til gutten vår som kommer for å skjerme han for storesøster som da blir nesten 17 mnd eldre, men fant ut at da ble han bare et større mål for bølling.... Klarer nesten se for meg hun kaster div leker oppi der stakkars forsvarsløse guttn ligger :-( hadde ingen problemer sist med å dusje eller gå på do. Så lenge jenta mi ikke kunne røre på seg lå hun på pledd på gulvet hvor enn jeg var. Eldre satt hun i vippestol. Har aldri brukt lekegrind å heller aldri sett vitsen med det.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Personlig hadde vi ikke bruk for første gangen, og kommer heller ikke til å skaffe oss det nå.
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Hadde ikke bruk for det sist, så kommer ikke til å investere i det nå.
Muppa 3+1 Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Noen har vel bruk for det og andre ikke. Vi brukte også lekegrinden til å ha leker i, men også hvis de skal være litt skjermet ifra de litt større. Jeg har lekegrind som nesten ikke er brukt til salgs. Den er trehvit og kan slaås opp og ned veldig enkelt når den ikke er i bruk. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå