Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg selv asså. Det føles ømt, kanskje litt som menssmerter men litt vondere. Jeg lurer selv på om det kan være spiralen som jeg reagerer på. NOen andre som har samme erfaringene eller meninger? Det er ofte sterkere hvis jeg har anstrengt meg mye, f.eks gått lang tur. Håper på svar. Fikk ikke legetime før om mange uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det også etter innsetting av spiral.. Konstant vondt innvendig, mensmurringer, mage-og ryggsmerter.. Etter ni uker orket jeg ikke mer og tok den ut.. Er ikke plaget med NOE av det ovenstående etter at den ble fjernet..

Noen kan ha spiral, andre ikke og jeg er en av dem som ikke kan ha..

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det og etter innsetting av spiral. Og i går fikk jeg feber, og er så redd for at det er infeksjon pga spiralen... Men kan jo ikke vite om det er pga den. Er på ferie, og ikke så lett å komme seg til legen med det første. Feberen har gått over da, men smertene i mage og rygg er like sterke.

Skrevet

Da er det nok jeg som ikke tåler den høres det ut som ja. Hvis du har feber, Gimsen, bør du kontakte lege for å sjekke for infeksjon. Leste litt om det på nettet i går. Arg, jeg som trodde jeg endelig hadde funnet et prevensjonsmiddel som funket. Kan ikke ha p-piller eller minipiller heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...