Gå til innhold

uff så slusslig av meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg sånn smått begynt å røyke igjen!

sluttet på dagen da jeg så posetiv test. fødte for 6 uker siden (ammer ikke) å nå har jeg begynt når jeg er med venninner eller jeg og mannen koser oss med et glass vin. aldri i nærheten av babyen da, men alikevel.

det er jo det jeg savnet i svangerskapet. at jeg kunne røykle med venner og det med vinen (drakk heller ikke vin i svangerskapet)

 

det skader jo ikke babyen fysisk, men synes det er stusslig alikevel.

blir ikke mer enn 2 om dagen de dagene det har skjedd da... uff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud skulle stå stusslig

Skrevet

Ja, skamme deg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...