Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 nå har jeg sånn smått begynt å røyke igjen! sluttet på dagen da jeg så posetiv test. fødte for 6 uker siden (ammer ikke) å nå har jeg begynt når jeg er med venninner eller jeg og mannen koser oss med et glass vin. aldri i nærheten av babyen da, men alikevel. det er jo det jeg savnet i svangerskapet. at jeg kunne røykle med venner og det med vinen (drakk heller ikke vin i svangerskapet) det skader jo ikke babyen fysisk, men synes det er stusslig alikevel. blir ikke mer enn 2 om dagen de dagene det har skjedd da... uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå