Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har en 6-åring som er veldig urolig, rastløs og snarsint. Har kraftige raserianfall nesten hver dag. Sliter ut både seg selv og oss foreldre med det oppførselen. Blir mye krangling.. Har ikke ADHD diagnose, men har barneepilepsi og går på medisiner for det. Lurer nå på å prøve Eye Q for å se om det blir noe forbedring. Noen som har erfaring med dette? Man behøver vel ha ADHD for at dette kan ha virkning?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg brukte det på min gutt som er nå 6 men var 3 da. Fordi han var så hyperaktiv og ukonsentrert. Det kostet en del for det , men det hadde ingen virkning på min søn. Men husk man skal bruke det i 3mnd før man avgjør om det er noe virkning eller ikke Her står det litt om det http://www.sunkost.no/hjernehukommelse/menuid/27/eye/prodid/109/display.aspx
Troillpia Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg tror ikke Eye-Q har noe virkning på hyperaktivitet hos barn og unge. Men vet flere som har hatt god effekt med disse kapslene for barn med konsentrasjonsvansker,- inkludert min egen datter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå