Gå til innhold

Anonym eller ikke anonym....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på kranglesiden om den jenta som hadde lurt kanarifansen(Lillestrøm sin fanklubb) opp i stry. Alle hadde trodd hun var ekte siden hun kalte seg Maya osv....

 

Dette får meg til å tenke på alle som sier at det er feigt å signere innlegg med Anonym, HALLO!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hvis vi ikke selv vil så er det ingen som trenger å vite noe om oss, selv om vi kaller oss for ditt eller datt.... Nei Nick er fiktive navn. De som derimot ikke er anonym er dem av oss som legger ut bilder og annen informasjon på sin side og som alle kan se ved å klikke på nicket under f.eks et innlegg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha, ja jeg vet! man er like anonym hvis man signerer anonymt eller kaller seg f.eks : mammatilrolf

 

Men poenget der er vel at det er mennesker man kjenner, eller danner seg relasjoner til som kanskje signerer anonymt å slenger dritt om andre. Har blitt kjent med flere her inne, å jeg blir ikke overrasket om en av dem har slengt med leppa å signert anonymt noen ganger, men det er trist at i hvertfall de ikke tørr stå for hva de mener.

 

Min anonymitet ble totalt borte den dagen jeg viste underlivet mitt til hele norges land, jeg signerer ikke anonymt, så liker ikke folk det jeg skriver så får de heller overse mine innlegg.

Skrevet

Ukjent for meg fortsatt du :-) Så underlivet ditt er ikke så kjent :-)) He he...

Skrevet

Det eneste "problemet" mitt når folk signerer med anonym er at det er vanskelig å følge en tråd. Hadde vært genialt hvis alle de anonyme i et innlegg signerer med f.eks "nr 1" eller "X" eller "Y" eller hva det måtte være;)

 

Er så vanskelig å vite om det er den samme anonyme som svarte litt over, eller om dette er en ny som bare "henger seg på" ;)

 

Når det er sagt så var denne Maya litt drøy synes jeg. Hun sendte jo sms med folk og pratet i tlf med flere av de hun ble "kjent med" på nettet. Hun laget også to andre profiler i tillegg til sin egen som liksom kjente henne in real life. hehe... Nesten litt morsomt også:D Hu MÅ jo ha hatt lite å gjøre på fritida liksom;) *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...