mimmi9 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Må vel gå til anskaffelse av voksipose nå når det nærmer seg høst, hva anbefaler dere?
4barnsmor88 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 eg har voksipose til mine 3.. å e vældifornøyd me de..så eg villa anbefalt deg den...
snartmammapåny Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Utifra spm ditt så virker det som du ikke vet at voksipose er en egen type vinterpose..et eget merke..eller tar jeg helt feil nå..? Iallefall så har jeg hørt mye bra om voksi, men mange synest den er litt tungvindt med det knytesystemet. Vi hat kjøpt Odenwäler pose til småen her til vinteren. Har igrunnen hørt mer positivt om den enn om voksi. Men er mange fornøyde voksibrukere og;) Tror begge de merkene er gode poser;)
Kirsebæra Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg har ahtt voksipose, men solgte den og kjøpte dunpose i steden... jeg kjøpte dunposen fordi den tok mindre plass, og jeg syns den var varmere enn voksi'en.... Men du velger jo selv...voksi med ull er godt, men dunposen er min favoritt=)
lenej :o) Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 har selv erfaring at når det er kaldt nok til voksien vår, så er det så kaldt ute uansett at eg ikk får brukt den... altfor kaldt...
mammaentil maren og jesper Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 jeg har kjøpt termopose fra www.going.no. den så kjempe fin ut 600 kr fikk den i posten i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå