Gå til innhold

Jeg er kry av meg selv. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere kansje har merket så har ikke jeg vært inne her siden i formiddag.. :) For jeg har bakt!!!

Har brukt 3 poser med 1,5 kg mel, godt og vel 1/2kg margarin, masse sukker, og mange timer.. hehe...

Har bakt ut to deiger, og to står fortsatt på heving. :)

En bollekake (se www.detsoteliv.no) er ferdig, et brett med horn står i ovnen nå, et brett horn står å venter på å komme inni ovnen, sammen med et brett boller. =)

Jeg er STOLT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D har du jo all grunn tell:) Æ e sjøl ivrig i baking, men veit jo også at d faktisk e litt jobb bak. Stå på

Skrevet

Puh.. Ja, blir jo nesten litt anpusten.. Men du verden så godt som det lukter da. :)

Glad for at jeg har mange gode bakeboller nå ja. :)

Skrevet

kommer du hjem til meg og baker i morgen eller? :o)

Skrevet

Hehe.. Kan ikke du heller komme hit på kaffe og kaker da? ;) hehe..

Nå har jeg da 31 horn ute av ovnen, et stort brett boller inni, og denne bollekaken min da som er ferdig..

Skal kna sammen en feststang nå tror jeg..

Men appelsinbollene får stå til i morgen. :)

Skrevet

Tror du må slutte å kjøpe all den melken selv om det lokale coop gir deg kvantumsrabatt hehe

Men fyttirakkern du er flink altså! :-))

Skrevet

Hehe.. ;) er jo litt morsomt også da.. Også så kjekt å ha i fryser´n om noen skulle komme på å komme på besøk da. :)

Skrevet

fikk lyst til å bake boller jeg også... Men er litt for seint i dag, og i morgen skal jeg på jobb.. Men på fredag skal jeg lage maaaange boller=) Er den bollekaka noe god forresten?

Skrevet

Jepp.. en var kjempe god. Det er jo egentlig bare en forstørret versjon av solskinnsboller, for det er jo vaniljekrem og skillingsboller, som danner en kake. :)

Skrevet

Åååååh, nå ble jeg veeeeldig sulten.....

Fikk lyst til å bake jeg også nå :)

Skrevet

Det beste med hele bakingen er vel nesten den deilige lukten det blir i huset.. Og de varme deilige bakevarene man må smake på etterpå. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...