Süsse Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg har begynt aa tenke paa at jeg kanskje vil kjöpe meg selv noe jeg har lyst paa for pengene, enn aa kjöpe til venninner. Det er jo ikke alltid det er like velkomment alt man faar tilbake hele tiden... Hva gjör dere?
ragna Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 kjøper julegaver til 2 av mine nærmeste venninner. gaver av mer personlig verdi enn markedsverdi. resten av flokken sluttet med gavekjøp etterhvert som barna kom til (kjøper heller ikke julegaver til barna, kùn bursdagsgaver) er enig med deg, som regel får man ting man strengt tatt ikke har noen nytte av.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg er definitivt feil person å spørre. Jeg fikk et toårstrassanfall og sparka med beina i gulvet da ei venninne ymta om å slutte å kjøpe til hverandre. Jeg mener - kjøp hva som helst, ha gjerne en grense på tjue kroner, men det er veldig veldig veldig veldig koselig å kjøpe venninnegaver. (Etter vi hadde fnist ferdig ble vi enige om femtikronersgrense, da ble det egentlig en morsommere utfordring også. Bryr meg dessuten langt mer om venninnene mine enn en del av slekta.) Jeg er derimot helt for å kjøpe noe til seg selv i tillegg.
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Stygt å si det, men det er like fullt sant - jeg er mye bedre til å kjøpe julegaver enn alle andre jeg kjenner (tenker ikke på pengeforbruk nå). Jeg gir gjennomtenkte, flotte gaver og får sånn halvhjertede "siste liten"-kjøp av (enkelte) venninner. Dette kunne selvsagt resultert tanker om hva de egentlig syns om meg, men jeg er ikke i besittelse av den slags meningsløs selvransakelse og kaller dem heller elendige gavekjøpere. :-) I guess poenget mitt var dete: JA - kjøp gjerne gave til deg selv istedet. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Nei, poenget mitt var DETTE. Ovenfor. :-)
Süsse Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Her kjöper vi baade julegaver og til bursdag til barna begynner paa skolen.
Süsse Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Det er akkurat saann her ogsaa, Prinzessin. Jeg orker ikke aa kjöpe flotte gaver hvis man bare skal faa tilbake noe som jeg ikke har bruk for. Ja, jeg er veldig sär og det skal litt til for at jeg skal bli fornöyd. sug lut - skal vi kjöpe til hverandre i aar?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Ja, det synes jeg absolutt. Med eller uten verdigrense? Men du, at jeg LIKER å kjøpe venninnegaver vil ikke si at du liker det jeg kjøper, da... Men jeg synes sjøl at jeg er flink, selvsagt.
Süsse Skrevet 22. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2007 Hehe, jeg ville se hva du svarte naa, siden jeg sa at jeg er vanskelig aa gjöre fornöyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå