smågodt prinsessa Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Kjøpte meg en sånn swiffer-støvtørker.. den er geeeenial!! Jeg har noen svarte møbler i stua.. og støv er veeeldig synlig på de.. og har alltid syns det er kjedelig å måtte tørke støv nesten hver dag... og nå kan jeg bare svaie over med swifferen min.. den tar opp alt støvet.. og det er jo nesten bare gøy:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 har svart møblemang jeg også, og den der sviffer er GENIAL:) Støv vise utrolig godt på svarte møbler og den er så effektiv:) Elsker den;)
Ladybug~N&E Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 noe galt med min swiffer da eller??? jeg syns den er betriten jeg!!! alt støvet bare virvler opp i lufta og jeg er sikker på at hvert eneste støvkorn legger seg tilbake på nøyaktig samme plass to min etterpå da går jeg heller over meg en fuktig klut altså...... eller så bruker jeg støvsugeren med det munnstykket med kost på den bruker jeg egentlig hele tida for jeg haaaater å tørke støv med støvklut. alt støvet blir bare liggende igjen alikevel også må man ut å skylle kluten og tørke på nytt... er dårlig på den støvtørkinga altså.... men støvsugeren er knall den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå