trudiz Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 noen andre som har det slik. den ene puppen er større en den andre? har altid vert det, men nå når eg ammer å di e tomme for melk er det stor forskjell på de. noe eg kan gjøre for at dette ska bli bedre!?
trudiz Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 var kansje feil forum dette da men....
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Feil forum, men kan jo svare deg for det. Det er jo mye annet her inne som ikke egentlig hører til Jeg har også alltid hatt forskjell på brystene mine. Nå når jeg ammer har jeg klart å utjevne forskjellen litt ved å amme oftere fra brystet som er minst. Litt pes ettersom det er mest melk i det største brystet, men verdt det. Nå som jeg gir fast føde sliter jeg litt med å fortsette med opplegget, men men...
trudiz Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 ja, har prøvd å få han til å ta den som er minst mest, men som du sier...det er minst melk i den som er minst. å dermed vill han ikke ha suge så mye på den minste. vill det hjelpe å pumpe litt ekstra på denne? det minker på melken, så vet ikke hvor mye lengre eg kommer til å amme.
Mamman til M&E Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Ja, det hjalp litt på meg iallefall. En periode ville han ikke ha den minste puppen engang :-) og da måtte jeg pumpe flere ganger til dagen, det gikk heldigvis over! Om du har lite melk kan jo pumpingen hjelpe på det også. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Samme her. Kommer de til å bli sånn etter vi er ferdig å amme også??
Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jupp, jeg har også "forfengelighetspumpet"...men så er det jo også bra for å øke produksjonen da. Og det er jo poenget, å få til høyere produksjon i lillepupp, sånn at hun blir mer lik storepupp. Ellers er jeg stoooor tilhenger av sånne silikoninnlegg, men det blir liksom litt styr i ammebh syns jeg.
fox`y Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 hadde d slik me 1 mann å da ble d litt forsjell på puppa når jeg var ferdi å amme oxo,men ikke så mye.venstre var mindre enn høyre.. nå er d forsjell på de oxo,mere fyll i høyre for å si d sånn..går vell seg til ettervert..men jeg har ammet tett oxo da.størstemann er 2 år å ble ammet til han ble 14 mnd og minstemann er strax 7 uker. så hadde ikke så lenge opperom...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Foxy, hvis du vil svare: Var de helt like før du fikk barn? Det var mine, men ikke nå når jeg ammer, så lurer på hva som skjer etter amming?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå