Gå til innhold

Mandagshilsen til dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakre Kvinne:

3 år:

Hun ser seg i speilet og ser en prinsesse.

8 år:

Hun ser seg i speilet og ser Askepott.

15 år:

Hun ser seg i speilet og ser en Stygg Stesøster (Mamma, jeg kan ikke gå på skolen når jeg ser sånn ut!).

20 år:

Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/for tynn, for kort/for lang, for rett/for krøllete" - men bestemmer seg for å gå ut likevel.

30 år:

Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/for tynn, for kort/for lang, for rett/for krøllete" - men finner ut at hun ikke har tid til å fikse det, så

hun går ut likevel.

40 år:

Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/for tynn, for kort/for lang, for rett/for krøllete" - men sier til seg selv "jeg er i det minste ren", og går

ut likevel.

50 år:

Hun ser seg i speilet og ser "jeg er", og går dit hun har lyst til å gå.

60 år:

Hun ser seg i speilet og minner seg selv om alle de som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og erobrer verden.

70 år:

Hun ser seg i speilet og ser visdom, latter og muligheter. Hun går ut og nyter livet.

80 år:

Hun gidder ikke å se. Hun putter på seg en lilla hatt og går ut for å ha det gøy med verden.

Moralen er: Kanskje skulle vi alle tatt på den lilla hatten litt tidligere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan så si:-)

Jeg tenkte når jeg leste dette at jammen har jeg vært heldig, for jeg gjør som 70-åringen jeg, ser visdom og latter og muligheter og nyter livet:-)) Kan jo ikke klage over at jeg kanskje mangler den lilla hatten da;-)

Det er godt å være 40, trygg, moden, tydelig, raus, avslappet, litt den holdningen at jaja, det er ikke så nøye:-) Love me or leave me - Herlig synes jeg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...