lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 står det når jeg prøver å gå inn på DIB! noen som vet hva jeg skal gjøre?
mammat2goll Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 send mail da fikser de det ganske så fort Hadde samme problemet [email protected]
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. dette står også...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 hvemskal jeg sende til? og hvordan gjør jeg det?
mammat2goll Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 sender til denne adressen [email protected] Jeg skrev bare att jeg fikk opp den og den feilmeldingen når jeg skulle logge meg på, og det hadde vært fint om de kunne ordne dette snart. mvh mitt navn mitt nick
Shinyogsmåen Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Det får jeg også. Men hvis jeg da går inn på loggen min og trykker på siden fra den så kommer jeg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå