Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Ketylose, ned 4,6 kg. det er greier det, eller 4,42 % av kroppsvekta. Flink eller blir dere arg ?
prekæs Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Flink. Hvorfor skulle jeg bli sint? Skikkelig flink, men sulten, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hvorfor i huleste prøver du å etterligne en viss bruker her inne?
Løvemor79 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Flink syns jeg ikke, da jeg mener det er en unødvendig og dum slankemetode. Er fornøyd med å gå ned en kilo i uka ved å spise vanlig mat, jeg. Spiser kake til og med. :oP
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Flott,så flink du er:-))
Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Arg? Kjenner meg på ingen måte provosert, nei.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Takk, snille jenter. Jeg er super fornøyd. Men hva slags bruker er det jeg prøver å etterligne ?
RundLurt? Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Jeg er mest fornøyd med å ha såpass til selvkontroll at jeg slipper å slanke meg jeg=0) *S*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Hva skal man bli arg for? At du utarmer kroppen og kjører kriseprosesser får du ta på din egen kappe.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 DU ER IKKE FLINK, DU ER DUM. Å GÅ NED MER ENN EN KILO PER UKE, FØRER SÅ OG SI GARANTERT TIL AT DU LEGGER PÅ DEG ALT IGJEN. DU GÅR NED FOR FORT. DET ER IKKE BRA.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Når du veier så mye som du gjør så er det ikke så merkelig å gå ned så mye første uka. på den ene siden er du "flink" som tar i et tak, på den andre siden er det litt dumt å snakke om "flink" når du først har spist på deg alle de kiloene. Jeg kan også være dritflink og gå ned 40 kg hvis jeg bare går opp så mange først. Er jeg "flink" som ikke går opp 40 kg?
Cat.68 Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 hehehe, Er dere igang igjen. Ketolysekuren er ingen sultekur, og ikke utarmer du kroppen din heller. Dette har vi vært igjennom mange ganger nå. *ler* Hi. Grattis. Det var mye, du skal ikke regne med det fortsetter å gå så raskt etterhvert.
Cat.68 Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Ikke snakk om noe du ikke har peiling på, og ta av caps lock.
Cat.68 Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 www.ketolyse.no www.lavkarbo.no ( logg inn på forum og les om ketolysekuren, gratis forum)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 Å glede seg på andres vegne, er en kunst. Flere av dere behersker ikke den.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 nå er det jo en grunn for at du bruker det preparatet for å gå ned. om du er flink vet jeg ikke for vet ikke noe om det. men om du ikke på annen måt har endret din livvstil gjennom mosjon og kosthold. så er det ikke du som er flink men preparatet som gjør jobben for deg. noe som ikke vil vedvare serlig lenge etter at du slutter på det om du ikke endrer livstilen din. ikke arg og det er godt for de som trenger hjelp til å gå ned å få litt hjelp. lykke til! håper du når måletditt.
Cat.68 Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 Preparat?? Dette viser at du ikke aner hva ketolyse er. (som forøvrig er en tilstand) Det er dette jeg reagerer på og synes er vanvittig morsomt. Mange har sterke meninger om ketolyse kuren, men de færreste har giddet å satt seg in i hva det er innan de uttaler seg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 har nå vært inne å lest litt om det og ser at det handler om livstil endring og da har du vært flink. stå på!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. august 2007 #20 Skrevet 23. august 2007 Ketolyse er en kriseprosess kroppen kjører for å danne om fett til karbohydrater ettersom hjernen trenger karbo for å fungere og dette kostholdet ikke inneholder nok karbo til å dekke dette behovet. Det er denne tilstanden som er farlig for de som har diabetes. Ja dette handler om livsstilsendring, men majones og meierismør, og et kosthold uten frukt og med lite (for de som kjører null-karbo) grønnsaker vil jeg aldri, aldri tro at er sunt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. august 2007 #21 Skrevet 23. august 2007 Men det er godt at du tar tak da. Det er tungt for kroppen å være så tung, og med mindre du er nærmere 2,5 meter vil jeg tro du er overvektig. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #22 Skrevet 23. august 2007 Takk snille jenter, jeg er feit ja. Og kroppen har begynt å få skavanker av det, så som høyt blodtrykk og ryggverk.Jeg vil fort ned i vekt for å raskt oppnå bedring. Det er ikke dermed sagt at jobben er gjort. Å være feit er faktisk en ganske sårbar ting, vi feite vet vel at det ligger i hodet. Like mye som enkelte bare må røyke, vi bare må spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå