Gå til innhold

Litt bekymret.


Minelis

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har termin den 27. April, så det er fortsatt veldig tidlig i svangerskapet. I dag var jeg på do og oppdaget at det var litt blod på papiret. Opplevde ikke dette i forrige svagerskap, så dette bekymrer meg litt kan man si. Noen som har opplevd noe av det samme? Er det bare normalt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Minelis:)

Jeg har samme opplevelsen ja, ikke veldig gøy!

Begynte forrige tirsdag med det du beskriver og har hatt det litt fra og til og hadde det sist i går. Oppsøkte lege på mandag, var bekymret.

Legen valgte å sykemelde meg (frisør) en uke. -nå skal det sies at jeg giftet meg den 11.08 og gutten min beg i barnehage den 16.08, samme dag som jeg ble matforgiftet..Legen sa jeg skulle bli frisk, slappe av og ta det med ro...lett m en på 16 mndr.. he he:)

-Hvis jeg skulle få smerter eller større blødninger skulle jeg ta kontakt med en gang!!

Lykke til:) (bruker lege; Wilkorz i Hokksund jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Bor du i Hokksund også eller? Bor i Vestfossen jeg;)

 

Det var ikke store blødningen jeg hadde....kan jo muligens bare være et lite sår. Vet ikke, men ble litt bekymret.

Har fått time hos lege den 5. september, men fikk beskjed om å ringe om det var noe jeg lurte på...så kommer det noe mer kan jeg jo bare ringe dit i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten jj:), lykke til videre. Håper det roer seg med litt borte-tid fra jobben....kan høres ut som det var lurt å få deg sykemeldt en liten stund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Om du ikke har smerter, trenger du nok ikke være bekymret. Det er normalt å blø litt så tidlig i svangerskapet, det kan skje i den tida fosteret "fester" seg skikkelig i livmora. Jeg har selv abortert 2 ganger, det er som en kraftig mens og da hadde jeg smerter i mage og korsrygg. Da vi skulle ha minstemann på 2 år, blødde jeg litt, akkurat som du. Var sikker på at det ble en ny abort. Men ultralyd-legen fortalte meg at alt var ok, og at det altså er normalt med en liten blødning så tidlig. Men kontakt legen din du, og be om en ultralyd. Vet godt hvordan det er å bekymre seg over dette! Lykke til!

PS! Jeg har termin 21. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Bor i geithus men bodde i hokksund en stund ja..

Onsdag 5. september skal også jeg til legen!!!! he he he

Vi får ha lykke til begge to!

 

-jeg mistet en gang (MA) og da var det derre blødning enn mensen, så det virker vel som dette skal gå bra!

men man blir jo litt bekymret da...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode råd.

Jeg har heldigvis ikke observert noe ny blødning, så jeg har kommet frem til at det bare må ha vært et lite sår et sted der nede. Og ikke har jeg noe smerter heller, så da tror jeg bare at jeg tar det helt med ro:) Men tusen takk for alt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 5 eller 5, og oppdaget en lietn blødning igår, sammen med litt menssmerter..., er så redd for å miste.... :( men blær ikke nå, og smertene er nesten borte,,,, er det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...