Gå til innhold

Når legger dere babyene på kvelden?


**Mum**

Anbefalte innlegg

Min datter er snart 3 mnd og legger seg kl.20. De siste dagene har hun virket trøtt fra kl 19, men syntes kanskje det er litt tidlig å legge henne. Hun sover hele natten og våkner mellom 6 og 8 på morgenen. Når legger dere babyene deres????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en lengre periode der han la seg ca 21.30, men nå vil han legge seg tidligere. I dag var klokka nesten halv ni. Ulempen er jo at han vil stå opp tidligere...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lille nurket leggers seg engang mellom 20-21. Er i prosessen å få henne i seng tidligere, men våkner ofte etter en stund. Men målet er rundt 19-19.30. Hun er flink da, sover som regel til rundt 06-08, får flaske og sover igjen til rundt 10 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt blir trøtt og grinete 1830. Etter kveldsrutinene er gjort unna så er han i seng en gang mellom 19 og 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her i huset legger seg mellom kl. 19.15 og kl. 20 en gang. Våkner mellom kl 5 og 6 og får pupp, sover så til mellom kl 9 og 10. Synes du bare bør prøve og legge jenta di tidligere. Hos oss er det ikke sånn at hvis vi legger vesla tidligere på kvelden, våkner hun automatisk tidligere om morgenen. Hun sover like ofte til kl 6 hvis hun blir lagt 19.30, som kl 21.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt er i seng mellom 19 og 20 hver kveld. Får pupp 1 eller 2 ganger i løpet av natta og vi står opp ca kl 08-09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knotten her legger seg mellom 20 og 21 nå. Blir bare tidligere og tidligere syns jeg. Greit nok det da.

Og sover til et sted mellom 04 og 06 for pupp. Og sover til 08-09 en gang.

 

Ålreit med disse rutinene syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey har en prins som ble født 7 mai-07. leggetida har til nå vært i 21-22 tida.da har han sove til 3-4 om natta fått bleie og pupp og sove til syv.da våkner neste mann.Har ei prinseese på 3.hun blir kjørt i bhg og eg ammer så når vi har levert jenta vår i barnehagen e det hjem å amme så sover han videre.Dvs i går la vi han 8 i går kveld og han sov helt til enten 5.30 eller 6.30 av seg selv i dag tidli.herli har gjort det samme i kveld og så spennede og se om han sover natta gjennom i natt og.lyke til. klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian blir lagt mellom 19 og 20, avhengig av hvor trøtt han er. Så sover han til ca 1.00 og får pupp. Etter 3-4 timer neste pupp. Står opp mellom 8 og 9 :-)

 

Ja, vi synes også det er deilig med litt voksentid på kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet med rundt midnatt, og har prøvd å legge henne gradvis tidligere. Nå er vi nede i rundt kl 21. Satser på å komme et par timer til ned etter hvert, men ingen hast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger boppen ca klokka halv åtte, da er hun stuptrøtt, blir skikkelig grinete hvis klokka nærmer seg åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå om dagene starter vi kveldsstellet før 7. Da er eldste jenta på snart 3 år og gutten på 3 måneder trøtt. Stort sett sover de begge to før klokken er blitt halv åtte. Gutten våkner 1-2 ganger om natten for mat, så begynner vi dagen igjen i ca 7.30.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...