Gå til innhold

ang vekt den siste tiden av svangerskapet. . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så VELDIG lang tid igjen, skal ha ks den 17 sept så er 26 dager igjen... (ca 4 uker) Er i dag 35+2.

Hvor mye mer kan jeg regne med å legge på meg? Føler jeg blir tyngre og tyngre for hver dag nemlig... hehe.

Har lagt på meg 10 kg allerede og lurer litt på dette. :=)

Noen som kan dele sine erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la på meg 13 kg til uke 32, har ikke gått opp noe siden det (er nå i uke 41). Lurer på hvor kiloene er blitt av. Magen vokser som bare det, og ikke merker jeg at jeg har blitt tynnere ellers.. menmen..

Skrevet

ok...

er det andre som har erfaringer??

Skrevet

Jeg gikk opp en kilo i uka siste tiden i forrige svangerskap. Det er vel ganske mye og sannsynligvis endel vann. Du har jo ikke lagt på deg så mye til nå, så da er det vel uansett ikke noe problem når du har så kort tid igjen?

Skrevet

neida:) går vel greit... Ungen legger jo sikkert på seg en kg til før den skal ut så litt blir det jo...

Spennende å se hva vektnåla havner på:)

Skrevet

Jeg venter gutt, og var ganske tynn da jeg ble gravid. Har hatt null energi, så ikke fått trent mye i svagerskapet. I uke 34 hadde jeg gått opp 16 kilo. Nå i uke 40 har jeg bare gått opp 2 kilo til siden da. Det er blitt så fullt inni magen at det ikke er plass til mye mat omgangen, og kroppen har jevnet seg mer ut - med ballongmage og mer vanlig kropp. Lykke til! :-)

Skrevet

det står i bøkene at ved ca uke 30, har man lagt på seg 75-80% av alt man kommer til å legge på seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...