Mamma til to tette Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Roter jeg eller har jeg lest at anbefalt mme er max 1000 ml i døgnet?
MissAntrop Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det er det vi også har fått beskjed om. Mer enn 1000 ml i døgnet kan være skadelig for nyrene til de små og vi fikk da beskjed om å begynne med grøt.
Mamma til to tette Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Takker for svar! Gutten vår begynner å kreve oftere og mer mme og er allerede oppi 1000 så da må det bli grøt framover altså. Regner med du har pratet med HS, her er HS ganske clueless når det gjelder mme, noe som er irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå