Gå til innhold

Faen,så lei jeg blir!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbaska dritt og helv... svigermor som tror vi er en drosjesentral hun kan ringe til hver gang hun ikke gidder å dra den feite ræva si på sykkelen og komme seg hjem!

Nei,da må sønnen ut og hente i min bil,både hu og den late venninna hennes og kjøe de hit og dit!!!

Vi har for pokker et eget liv!!!

 

ARGHH!

 

(1,2,3,4,5,6,7...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med"nei, dessverre. Vi har tatt oss en pils?

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Da er det på tide å begynne. Husk, det er for en god sak.

Skrevet

Ok,da skal vi begynne å drikke litt hver kveld! Takk for godt råd ;-)

Skrevet

kvinner er simulator-mestere (iallefall de som har pult dr.yppert ;P)

fake en orgasme neste gang du svarer i tlf, kanskje hun blir brydd for livet?

 

 

 

 

 

hmm, holder ikke mål nei.

Skrevet

Hm,late som vi har heftig sex neste gang hun ringer? Kan jo forsøke,samtidig som vi bøtter nedpå øl! ;-)

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Spør hun hvorfor er det bare å si at det er for å glemme.

Skrevet

Villig til å prøve det mste! ;-)

 

Hun er så sløv altså,ringer til og med hver gang hun må bytte lyspærer og det er ikke tull engang!

Skrevet

jess! blir en bankers i flere generasjoner det der! sann mine ord.

Skrevet

Begge deler tror jeg... Men hun er i etasjen under og er innom 4-5 ggr pr dag,så sååå ensom kan hun umulig være ettersom hun er her hele tiden.

Er med overalt når vi er på tur...Men det hadde vært godt å få være litt i fred i blant...Ha litt privatliv..

Glemte å låse døra en dag,plutselig sto hun på badet da jeg dusjet! ...;-)

Skrevet

schhhkålll!!!!!!!! HI her igjen! Takk for tipset! Nå har vi tatt oss et par drinker her!!!

 

HI

Skrevet

Hm,du er nok ikke HI...men samme det,kos deg med drinken;-)

Vi skal begynne å drikke øl,vi..;-)

 

HI

Skrevet

(...........................8 , 9 . 10.............)

Skrevet

Hva faen tror du at du er for no, anonym 22.09??????

 

Nå har vi lagd oss et par mojito`s.. så digg ass!! Hu svigermora mi klikka i helvette i går!! Haha!

 

HI

Skrevet

da hadde jeg flytta. et godt stykke unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...