Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Forbaska dritt og helv... svigermor som tror vi er en drosjesentral hun kan ringe til hver gang hun ikke gidder å dra den feite ræva si på sykkelen og komme seg hjem! Nei,da må sønnen ut og hente i min bil,både hu og den late venninna hennes og kjøe de hit og dit!!! Vi har for pokker et eget liv!!! ARGHH! (1,2,3,4,5,6,7...)
prekæs Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hva med"nei, dessverre. Vi har tatt oss en pils?
Gjest illt på kukeluren Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Da er det på tide å begynne. Husk, det er for en god sak.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Ok,da skal vi begynne å drikke litt hver kveld! Takk for godt råd ;-)
ragna Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 kvinner er simulator-mestere (iallefall de som har pult dr.yppert ;P) fake en orgasme neste gang du svarer i tlf, kanskje hun blir brydd for livet? hmm, holder ikke mål nei.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Hm,late som vi har heftig sex neste gang hun ringer? Kan jo forsøke,samtidig som vi bøtter nedpå øl! ;-)
Gjest illt på kukeluren Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Spør hun hvorfor er det bare å si at det er for å glemme.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Villig til å prøve det mste! ;-) Hun er så sløv altså,ringer til og med hver gang hun må bytte lyspærer og det er ikke tull engang!
ragna Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 jess! blir en bankers i flere generasjoner det der! sann mine ord.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Begge deler tror jeg... Men hun er i etasjen under og er innom 4-5 ggr pr dag,så sååå ensom kan hun umulig være ettersom hun er her hele tiden. Er med overalt når vi er på tur...Men det hadde vært godt å få være litt i fred i blant...Ha litt privatliv.. Glemte å låse døra en dag,plutselig sto hun på badet da jeg dusjet! ...;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #14 Skrevet 22. august 2007 schhhkålll!!!!!!!! HI her igjen! Takk for tipset! Nå har vi tatt oss et par drinker her!!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 Hm,du er nok ikke HI...men samme det,kos deg med drinken;-) Vi skal begynne å drikke øl,vi..;-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #16 Skrevet 22. august 2007 (...........................8 , 9 . 10.............)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 Hva faen tror du at du er for no, anonym 22.09?????? Nå har vi lagd oss et par mojito`s.. så digg ass!! Hu svigermora mi klikka i helvette i går!! Haha! HI
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 da hadde jeg flytta. et godt stykke unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå