Brillemamma Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Er/var dere like gira som undre 1.graviditet? Like spente,tenker ikke på annet enn den lille som skal komme,leser alt om graviditet,kjøper GRAVID blad osv? Jeg er ganske mer relaxed til hele graviditeten nå,enn jeg var sist. Sist tenkte jeg ikke på annet,og kunne bare ikke vente med å få den lille ut! Sprang til legen med en gang jeg testetpositivt,nå har jeg enda ikke vært til legen... Var kun graviditet jeg var opptatt av.Nå tenker jeg nesten ikke over at jeg er gravid en gang!hehe Men selvfølgelig gleder jeg meg masse masse til den lille kommer da!!)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Er liksom blitt rutine her å gå gravid.....Blir nr 3 nå på under 3 år:p Blitt ekspert på en måte, heheh;)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Er litt mer avslappet denne gangen ja. Sist sneeeglet tiden seg frem, mens nå flyyyr tiden Får ikke like god tid til å tenke på graviditeten med ei på snart 2 i hus. Hehe
SuperGlad Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 husker knapt hvilken uke jeg er i nå :-) sist var jeg gravid, gravid, gravid!!!!! alt var gravid å alt rundt det å være gravid. Det var sååååå spennende å nytt. Det var helt fantastisk å gå gravid... nå går jeg bare å ruger på denne ungen inni meg, tihi :-) er mye mer avslappet, er realtistisk med tanke på hva som venter meg, å ikke like påståelig på at slik og slik skal det være. Selv om jeg har bekkenløsning, går hjemme med en jente på 15 mnd, er høygravid å ser ut som en hval, å må på do heeeele tiden, så er det ofte jeg skvetter til når han rører på seg å tenker, wow jeg er jo gravid ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå