stinky og poopy Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 må rotfylle, og det er VONDT!!! og dyrt!! men, hullet var enormt, eg så det på røntgen bildet, så det var ikke noe vei utenom... eg har tannlege-skrekk, satt og grein i stolen og skjelva, men han var så flink og forklarte alt han gjorde, så det gikk på en måte bra. Bebisen derimot, han oppfatta sikkert at mamma'en var nervøs og ikke helt i form, så han var i bevegelse under hele besøket, med skikkelige spark. Det var sikkert en traumatisk opplevelse for ham og, stakkar, kommer sikkert til å arve denne skrekken min... hehhe
ohayoo Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 jeg skal til tannlegen i morgen... Tror alltid jeg har 14 hull i måneden før jeg skal på min årlige kontroll, men heldigvis viser det seg at jeg bare er "hypokonder" og ikke så glad i tannlegen selv heller... Håper det stemmer denne gangen også - at det ikke er noen hull mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå