Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei Gutten min er nå 15mnd, har ett problem som bare blir større og større her Hver gang han sover stikker han beina ut gjennom sprinklene i senga og når han da vrir på seg eller prøver å snu seg så sitter jo beina fast og han får vondt. Er inne hvertfall 2 ganger hver kveld å slipper han "løs" igjen. Har brukt babysafe tidligere,men sluttet med denne for ca 2mnd siden. Sengekant hjelper ikke,han bare river i den eller får beina over eller under Begynner å bli nervøs for at han kan brekke ett bein sånn som han styrer i senga. Noen her som har tips til meg for evt å hindre han i å få beina ut gjennom sprinklene? Han er vel litt liten enda til å ligge i vanlig seng..
St.Sunniva Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hvorfor sluttet du med babysafe'n? Snuppa mi sover i nattpose, og det er mye mindre pes med sovingen da.
Pysa Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi byttet til vanlig seng ved 16 mnd. gikk så fint atte!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Kjöp en litt bred sengekant - la sengekanten gå litt ned under madrasse skillet om du forstår hva jeg mener ? Det fungerte topp på min datter !
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Kan jo også nevne at det bare er sånn lav sprinkel beskytter jeg har da. Aner ikke om det er mulig å få tak i høy sprinkelbeskytter noe sted??
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Sluttet med babysafe fordi han ble for "sterk" til å ligge i den og samtidig sove godt. Har sånn som er festet under sengebunnen,og den lenka var stram over magen hans,og likevel fikk han vridd seg så han nesten ikke fikk puste
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Syns de dyrere variantene på babyutstyrsbutikk er endel høyere enn feks Ikea sin sengekant. Hvis ikke du får tak i er det faktisk ikke så ille å sy selv hvis du har symaskin (sydde selv den første til snuppa i min iver etter å få alt til å matche, haha). Bare kjøpe tynn skumgummi i metervis og sy stoffet rundt.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2007 Får ta en runde i byen i morra å se etter en høyere kant Føler meg ikke helt komfortabel med å legge han i vanlig seng enda. Han ligger altfor urolig.
ApriIbaby Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Kan du ikke fortsette å bruke posen til babysafen uten å spenne han fast? Ikke så lett å stikke ut bena når de er i en pose....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2007 Kan jo prøve ett par netter. Får bare håpe han vil ligge i posen da..hehe, skal ikke være lett med disse små
imsdal med julesmak Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Du kan også tvinne sengekanten rundt sprinklene ca. annenhver, da holder den seg stødigere oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå