Gå til innhold

Normalt og bli veldig sint/hissig etter narkose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år ble lagt i narkose i dag (ikke noe alvorlig, skulle sjekke om han hadde en knute på stemmebåndet, siden han er så hes)

Han har tidligere hatt narkose tilsammen 3 ganger, men denne gangen har han vært svæææært sur i hele dag. Blitt helt fra seg av sinne flere ganger,skikkelig raserianfall, og gråter så han nesten ikke har pust igjen. Han la seg en time før han pleier i dag, helt utslitt stakkars...

Han har et bra temperament fra før altså, men ikke så ille som i dag..

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er unormalt jaffal. har våknet selv en del ganger fra narkose og har hatt ulike reaksjoner fra hver gang. En gang var jeg kjempe sint i mange timer etter på, men vet ikke hvorfor. en annen gang gråt jeg å mange slike raksjoner

Skrevet

hei!

1 gang sønnen vår fikk det var han bare 1, 5 år, skrek en del men det var vel mest smerte.

Han tok på nytt nå for en stund siden, da var han 3,5 år. Han var illsint. hylte, skreik, slo rundt seg og var mildt sagt rabiat. Det er visst ganske vanlig fikk vi fortalt.

Skrevet

jeg jobber med post operative pasienter, flest barn (ØNH klinikk) og ja, det er HELT vanlig at disse små er veldig desorienterte, hissige og fryktelig urolige når de våkner fort. Hvis de sover lenge etter narkosen på oppvåkningen er de som oftest "seg selv" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...