Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har fått så vondt/blitt øm i magen. Det føles liksom som strekk på høyre side ved navelen og hele den siden. Har vondt inne i magen... Noen som kjenner seg igjen? Blir litt bekymret for at det kan være noe med morkaken eller at det er noe galt. Blir helt kvalm når smertene kommer der... Er 28+6 i dag.
*guttemamma* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Kan høres ut som bukmuskelaturen ligger litt i strekk. Den ligger ved navlen. Magen din vokser mye nå, så de får seg vel en strekk. Men du må neste kjenne etter selv å avgjøre. Er du i tvil så ring til lege/jordmor. Morkaka er helt følelsesløs, så den kan man ikke kjenne. Strekk på en muskel kan jo gjøre skikkelig vondt. Jeg er mye plaget med muskelondt i magen, de kom når jeg var rundt 26 uke, og det flytter seg bare oppover jo mer livmoren vokser. Ikke noe godt nei. Håper du ble litt klokere iiallefall..
Leon+Ava Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Kjenner meg igjen. Har det vondt akuratt nå faktisk. Tror det kommer av at jeg har gjort mye idag. Så når jeg står oppreist en god stund for jeg veldig øm mage (rundt navlene), men det hjelper når jeg sitter og slapper av. Prøv å sett deg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå